Bochie Geplaatst: 11 januari 2015 Share Geplaatst: 11 januari 2015 Dag iedereen!Ik ben Alain 43 jaar en sinds vorig jaar ook moestuinder geworden. Ik hoop van hier heel veel te mogen leren [WINKING FACE] Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Wokfish Geplaatst: 11 januari 2015 Share Geplaatst: 11 januari 2015 Welkom Alain!Ik ben ook nog maar net lid en ik kan je verzekeren: je leert hier veel! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 11 januari 2015 Share Geplaatst: 11 januari 2015 Welkom en we zijn gek op foto's. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bochie Geplaatst: 11 januari 2015 Auteur Share Geplaatst: 11 januari 2015 Hoi hoi blijkbaar kan ik via de tapatalk app geen foto's posten wat ik jammer vind.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bochie Geplaatst: 11 januari 2015 Auteur Share Geplaatst: 11 januari 2015 Dit was vorig jaar na de aanleg, ondertussen heb ik ook een kleine kas Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 11 januari 2015 Share Geplaatst: 11 januari 2015 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
balkontuinder Geplaatst: 11 januari 2015 Share Geplaatst: 11 januari 2015 Welkom Bochie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Holland Geplaatst: 12 januari 2015 Share Geplaatst: 12 januari 2015 Welkom! Ziet d'r netjes uit je tuin! Mooi tomatenafdak ook Quote Vriendelijke groeten,Ā Holland Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 12 januari 2015 Share Geplaatst: 12 januari 2015 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bochie Geplaatst: 12 januari 2015 Auteur Share Geplaatst: 12 januari 2015 @ Holland : inderdaad is eigenlijk een samenraapsel van schuttingen met heldere golfplaat erop. Opening pal in het zuiden en de achterwand geeft tijdens de nacht de warmte af. Ik had onder het afdak meer tomaten dan in de kas... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bochie Geplaatst: 12 januari 2015 Auteur Share Geplaatst: 12 januari 2015 Bedankt iedereen voor de welkomst [THUMBS UP SIGN] Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Yabba Geplaatst: 12 januari 2015 Share Geplaatst: 12 januari 2015 Quote Toen ik de prijs van de sla zag, kreeg ik een krop in de keel. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 12 januari 2015 Share Geplaatst: 12 januari 2015 Welkom! Mooie tuin en heel erg mooie hekjes... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geertlaurent Geplaatst: 27 januari 2015 Share Geplaatst: 27 januari 2015 Tomaten afdak Erg mooie tuin Ā Dat ga ik dus ook proberen na te maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jorybroeks Geplaatst: 27 januari 2015 Share Geplaatst: 27 januari 2015 heel mooi vooral het gebruik van veel duurzame materialen Quote Groen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bochie Geplaatst: 28 september 2015 Auteur Share Geplaatst: 28 september 2015 Ondertussen zit het seizoen er bijna op, naast prei, selder wat kolen en bonen staat er niet veel meer op, de winterreuzen zijn al komen piepen, in de kas doen de paprika's het nog super. De courgetten blijven ook doorgaan alhoewel ze zwaar geplaagd worden door meeldauw...ook de veel te laat gezaaide selder van de tweede partij doet het eigenlijk behoorlijk zowel binnen als buiten de kas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.