Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben geen fan van Kiala of DHL eerlijk gezegd. Bij Kiala al meerdere keren pakketjes kwijtgeraakt en DHL ook al 2 keer. Bovendien vind ik het erg lastig om naar zo'n afhaalpunt te moeten. Ook al een keer gehad dat ze mijn pakket aan een andere klant meegegeven hadden. Nooit meer terug gezien. Het was niet iets van waarde gelukkig, maar ze werken dus heel slordig. Bij TNT is het ook weleens wat maar daar nog nooit iets definitief zoek geraakt (wel een keer een week zoek ) of een dag of wat later dan gemeld gekregen.

Maar het is natuurlijk wel zaak dat iedereen met track&trace verzend en de codes even doorgeeft aan de ontvanger en eventueel ook aan HQ.

Geplaatst:

Hmm vervelend om te horen Jenneke. Dat zal natuurlijk ook te maken hebben met de lokale postbezorger / afhaalpunt, daar zitten helaas rotte appels tussen.

Fijn japie dat de vlop daar goed terecht is gekomen.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Ach, gelukkig hadden (?) we er drie, dus nog twee enveloppen om het leed wat te verzachten. Ook hier tot dusver geen koolenvelop tegengekomen helaas.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Fijn nasuada.

Zal ik dan toch maar even wachten met versturen tot Nas met een antwoord komt?

Als blijkt dat als het bij verzending gewoon goedgekeurd wordt en je niet achteraf "bekeurd" kan worden, weten diegene die na mij komen dat ook en heeft niemand een hoge rekening.

Roept u maar wat jullie ervan zeggen ....

http://www.fromapreciousplace.nl

Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren.

Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.

Geplaatst:

oke, hopelijk mag ik vandaag dan even horen zodat de vlop ook weer verder kan.

Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.

Geplaatst:

Hi Berijl,

Ik heb je vanmiddag via FB een bericht gestuurd. Het blijkt een fout te zijn van de sorteermachine, je hoeft niks te betalen en ik heb je via fb gestuurd wat je precies moet doen.

Voor de mensen die hier ook tegen aan zijn gelopen. Je moet even naar www.postnl.nl/betalingen gaan en dan de gegevens intikken dan zie je de status en een foto van het pakket. In dit geval stond er dat er niet gefrankeerd was en op de foto zag je dat dit wel het geval was. even klantenservice bellen 0900-0990 en opgelost.

Groet Nasuada

Geplaatst:

Top, bedankt Nas! Dan kan het pakketje vandaag gelijk door naar de volgende

Geplaatst:

Vlop c is onderweg naar Deduk. Veel plezier ermee! Ik heb er erg leuk in kunnen ruilen, ik hoop jij ook. T&Tcode staat in een pb.

Geplaatst:
Envelop A ligt in de brievenbus van Jenneke!

Dat was een leuke verrassing toen ik vanmiddag thuis kwam.

Met een beetje geluk moeten we zondag de kant van Amsterdam op en dan zou ik hem persoonlijk weg kunnen brengen naar de volgende. Anders gaat'ie maandag op de post.

Geplaatst:

Even een publieke *petje af* naar Suus, dat ze alles weer bijna in haar eentje heeft opgelost de laatste tijd .

Ik durf nu officieel vertellen dat ik zwanger ben en dat ik helaas daardoor erg misselijk en vooral ontzettend moe (en hier afwezig) ben geweest. In feite zijn daardoor bijna alle dingen bij Suus terecht gekomen . Ik ga mijn best doen om weer her in te treden hier , met ministapjes, want mijn energielevel heeft nog veel ruimte voor verbetering

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Zo, Zadenenvelop HQ checkt even in

Salempie is vanaf mei dit jaar al niet meer actief op het forum ingelogd, blijkt. Ik heb haar even een mail gestuurd. Balto, laat even weten wat de T&T code is - kunnen we zien of het pakket is aangekomen.

Van Tanja65 heb ik nog geen bericht gehad of de envelop inmiddels bij haar is aangekomen. Ook haar heb ik een mail gestuurd. Berijl, heb je de T&T nog?

Wat een gedoe toch telkens weer

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Geplaatst:

Ik denk dat wij als deelnemers zelf ook eerst een pb naar de volgende zouden moeten sturen voor verzending en als er geen reactie komt contact met jullie opnemen en dan eventueel besluiten een deelnemer over te slaan en echt alleen versturen nadat iemand reageert. Zoals het nu gaat is er voor jullie ook geen lol meer aan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...