Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Hey Iedereen


Billie

Aanbevolen berichten

Hey Iedereen,

 

Ik zal mij eens even netjes voorstellen ipv met de deur in huis te vallen

Mijn naam is Tom, Billie voor de vrienden (don't ask ) en ben geruime tijd moderator van het Chillipeper forum. Zelf kweek ik dus voornamelijk pepers, gaande van superzoet tot comateus heet...

Ik ben IT'er van beroep bij De Lijn in Limburg en heb iets met lekker eten...ahumm...

Op een gegeven moment is er iemand (Stan) bij ons op het forum die ineens over champignonnen begint en hier een ganse uitleg over neerpent... Daar mijn interesse voornamelijk in de pepers zit heb ik dit draadje wel eens doorgelezen, maar ja...champignonnen zijn geen pepers dus...

Een tijdje later zit ik bij zéér goeie vrienden in Geel stad en daar hoor ik dat ze viavia aan startersets witte en bruine champignonnen kunnen geraken... Die heb ik vroeger in mijn jeugd wel eens gekweekt, dus ik bestel meteen van elk een bakje bij.

Na een tijdje krijg ik telefoon dat mijn bakken gearriveerd zijn en dat er ook nog een set oesterzwam pluggen bijzat... Nice dacht ik, maar wat doe je met die pluggen... Snel terug naar het draadje van Stan. Ineens wordt dit heel interessant voor mij, maar al snel wil ik meer informatie... Dus na enige zoektocht bij onze vriend Google kom ik bij jullie terecht. Hier merk ik op dat Stan én anderen veel meer informatie hebben gepost over het kweken van champignonnen. Nice!!

 

Daar ik zelf ook met wat vragen zit en Stan niet de hele tijd via pm wil storen dacht ik...Waarom geen account maken op het moestuinforum, die mensen zijn geheid even leuk als die op het chillipeper forum... Trouwens vragen stellen op een forum ipv via pm kan ook interessant zijn voor anderen die met dezelfde vragen zitten als ik

 

Voilla, da's mijn intro!!

 

Als jullie nog vragen hebben voor mij...Doe maar op

 

 

Groetjes Tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...