Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Tomaten zijn wél moeilijker....dat duurt 7 stappen....en natuurlijk moet je zoveel zaadjes bijelkaar zaaien en daar na weer uitdunnen.....je moet elk jaar een nieuw zakje kopen toch?!

Geplaatst:

Dat harkje is wel super handig, er moest maar is onkruid tussen de bieslook komen groeien

Enneuh, slechte reclame is ook reclame... op dat gebied scoren ze zo wel erg goed bij tuiniers

Geplaatst:

Hahaha... ja hoor... ik ren nu écht gelijk naar de IntraTuinland voor goed advies en Wonder-zaad...

En lachen Dennis... ga dat hoofdkantoor maar bellen... zeg dat je door het hele moestuinforum wordt uitgelachen... dat je geloofwaardigheid zo ten grabbel wordt gegooid... Misschien zijn ze zelfs wel onder de indruk van het "bereik" dat je hebt...

Heb het paprikafilmpje ook maar even op de peperfora gedeeld... toch wel erg belangrijke info...

Geplaatst:

Het nadeel van intratuin is dat het eigen personeel niets weet over planten en als ik daar dan loop is de helft gevuld met 'troep'. En ze zijn verschrikkelijk duur! En dat bevestigd dit filmpje wel heel erg goed.

Best jammer dat ze dit zo aanpakken en niet gewoon normale filmpjes kunnen maken. Te kinderachtig.

Regenwormen graven gangen, en veel!

Geplaatst:

bekend...vroeg aan de intratuinmeneer of ze ook blauwe bessen hadden...ja, die staan buiten...ligt daat een zootje planten door elkaar gewaaid maar blauwe bes: not

Geplaatst:

Intratuin zorgt gewoon niet voor de planten. Ze komen mooi binnen, maar algauw slaat de ellende toe. Een keer was ik er serieus als klant, maar schrok me het apezuur van de lelijke en geknakte moestuinplantjes. Sindsdien zijn ze geen serieus bedrijf meer voor mij. Ik ga liever naar een onafhankelijk tuincentrum, waar ze liefde hebben voor de planten, dat ervaar je direct.

En wat betreft deze reclamefilmpjes: ik snap niet dat het bedrijf Intratuin nog bestaat. Dit zouden visite kaartjes moeten zijn. Ze geven een opdracht uit handen, maar herkennen de complete onzin niet. Een TUINcentrum verdorie, dat advies geeft je tomaten in mei of juni in de volle grond te ZAAIEN.. en het management heeft totaal geen feeling voor de basics van het tuingebeuren, want ze hebben kennelijk een hele reeks van die onzin de goedkeuring gegeven. Als je maar 10 cm moestuinaarde van het huismerk mikt op een voormalig terras, heb je na 6 weken een mand tomaten....

Geplaatst:

Niet alleen geen feeling en kennis, maar lezen is ook moeilijk. Basis info staat achterop het zakje. Dt zakje wat telkens zo netjes wordt opengescheurd.

Geplaatst:

Tja....sinds wanneer moet men in een reclame de waarheid spreken??? Doel is dat onwetenden zich onnozel slepen aan spul uit de Intratuin naar hun huis en dan zich na 6 weken gaan zitten afvragen waarom er geen tomaten te plukken zijn..... echtelijke ruzies ontstaan omdat de ene helft wordt beschuldigd van vergeten water te geven en de andere helft van "niet weten waar je mee bezig bent"...........

En zo houdt intratuin de rest van NL fijn bezig......en leeft nog lang en ........

omzetterig

of valt zo'n filmpje onder "misleidend" volgens de reclame politie?

Geplaatst:

volgens de Reclame Code Commissie: "In reclame wordt altijd wel een beetje overdreven. Dat mag, zolang de adverteerder u wel de waarheid vertelt.".

dus ja als deze filmpjes als reclame worden gezien dan is het misleidende reclame.

de onwetende klanten met dit soort filmpjes binnenslepen werkt misschien 1 maal. ik denk niet dat die mensen na zo'n faaljaar nog verder gaan met de intratuin spullen.

Terwijl met informatieve filmpjes de beginnende moestuinder juist wordt geholpen. dan heb je geen 1malige klanten maar blijvende klanten.

Geplaatst:

Ik zou wel onderscheid maken tussen dit soort filmpjes en de daadwerkelijke informatie die netjes op de zakjes beschreven staat. Bovendien vind ik de zaden van intratuin zo slecht nog niet alleen de prijs staat mij wel tegen, die is ontzettend hoog zeg. En trouwens, intratuin maakt gebruik van het feit dat moestuinieren populair is en dat de beginner niet weet hoe hij dingen precies moet aanpakken. Ja, hun spullen zijn dan redelijk van kwaliteit maar ik zou dan eerder gaan kijken naar de eventuele oorsprong van hun producten, vind ik tenminste. Nou is het bovenal een vervelende manier dat ze het zo aanpakken en nogmaals misleidend handelen en de beginner verkeerde informatie geven en net doen alsof het goed is.

Ja, ja een aardig stukje schrijfwerk nietwaar?

Trouwens toevallig nog dat dit aan bod komt want ik heb deze filmpjes ook gezien als beginneling nog wel en denkende dit slaat echt alles!

Regenwormen graven gangen, en veel!

Geplaatst:

Ja lap, nu mag ik al mijn paprikaplanten opnieuw zaaien!

Het is duidelijk dat ik veel te vroeg gezaaid heb ... ik heb ook 1 zaadje per potje gezaaid ... hoe kom ik erbij!

Bedankt voor het nuttig advies Intratuin!! (dringend Intratuin potgrond kopen ook)

• 10 maanden later ...
Geplaatst:

Het grappigst vind ik dat ze steeds beginnen met "Ditofdat KWEKEN IS MAKKELIJKER DAN JE DENKT." Mijn ervaring is dat wat dan ook kweken vaak veel lastiger is dan je denkt. Het staat allemaal zover van de werkelijkheid af dat het echt hilarisch is.

Geplaatst:

Het ergste vond ik : 10 zaadjes strooien op 1 plek ( plant je paprika's 45 cm uit elkaar zegt ie nog ) Dan Courgette planten laten zien, of pompoenen, dat zag ik in alle snelligheid ff niet .... en dan het wieden niet vergeten !! ( bovenste laag van je aarde weghalen ?? )

Ik snap best dat het tegenwoordig allemaal himmelhoch jauchend op de fb - positivo - wijze moet, anders haken mensen sowieso af, maar zoooo ??

Onze liefste Benjamin van ons forum ..... ja ja ... jij..... onze prille Intratuin manager ..... wat vindt die hier nou van ?? ( No offence hoor )

Geplaatst:

op FB waren mensen destijds ook niet te spreken over deze filmpjes.

gek genoeg zijn al die reacties verwijderd maar de filmpjes zijn er nog steeds.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...