Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Voorstellen


Annew

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik zal me ook even voorstellen. Ik heb helaas niet echt een moestuin, maar vind het wel leuk om plantjes te zaaien en te laten groeien. Dus doe dit nu in grote potten enzo.

Vorig jaar ben ik hiermee begonnen en ik vond het erg leuk. Heb tomatenplantjes en dropplant gehad. Had ook nog spaanse peper gezaaid, maar helaas was er daar geen een van uit gekomen. Dit jaar nog eens proberen.

 

Door de moestuintjes van de AH ben ik hier terecht gekomen. Ik was nog aan het bedenken welke plantjes ik dit jaar wilde zaaien en toen kwam die actie van de AH. Nu hoef ik dus niet meer echt na te denken. Ook ga ik nog wel mijn Spaanse peper nog eens proberen en de dropplant weer zaaien.

Ben benieuwd hoe de plantjes van de AH het gaan doen!

 

Ik ben dus erg nieuw in moestuintjes en weet er nog maar weinig van. Dus vind het wel leuk om tips te lezen hier!

 

Iemand misschien nog een goed idee om eventueel ook nog te zaaien dit jaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal. Frambozen en aardbeien vind ik wel een goed idee, maar zijn die goed in potten te kweken?

 

Hierbij een foto van de paar plantjes die ik al buiten verpot heb in de koude kas, namelijk: spinazie, rucola, radijs en kropsla.

 

2015030915211166941425925075.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...