Jan Lokman Geplaatst: 28 februari 2015 Geplaatst: 28 februari 2015 Voor de liefhebbers hiervan... https://www.openpermaculture.com/even emailadres opgeven .. delen op fb en dan een ebook downloaden.. Ik kan natuurlijk een directe link geven naar dat ebook .. maar delen op fb is een must. Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
balkontuinder Geplaatst: 28 februari 2015 Geplaatst: 28 februari 2015 Jammer, ik heb (en wil) geen facebook. Quote
Yabba Geplaatst: 28 februari 2015 Geplaatst: 28 februari 2015 Dan houd het op. Quote Toen ik de prijs van de sla zag, kreeg ik een krop in de keel.
weknow Geplaatst: 28 februari 2015 Geplaatst: 28 februari 2015 Tenzij iemand met Facebook het aan je doorstuurt.... Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Jan Lokman Geplaatst: 28 februari 2015 Auteur Geplaatst: 28 februari 2015 idd dah kan ook. pmtje!?! misschien iets voor het forum een down/upload hoekje te maken .. of is dah eral? Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
balkontuinder Geplaatst: 28 februari 2015 Geplaatst: 28 februari 2015 O graag! Ik wil wel wat meer leren over permacultuur, kijken wat ik daarvan kan toepassen op mijn balkon. Quote
Jan Lokman Geplaatst: 28 februari 2015 Auteur Geplaatst: 28 februari 2015 Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.