Geplaatst: 12 maart 201510 j Sjonge Erny je zit wel in de pechmodus zeg.. Ik doneer mee! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 18 maart 201510 j Auteur Erny kan haar vriezer flink aanvullen binnenkort! Toch leuk hoe veel mensen graag helpen! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 6 april 201510 j Ik kom wel een keer langs en overleg dan wel wat ik voor je kan betekenen. Ik heb extra kailan gezaaid, ik weet dat je daar een fan van bent. En anders maak ik er iemand anders mee blij.
Geplaatst: 6 april 201510 j Nee... kan eerlijk zeggen dat ik dat nog nooit gegeten heb. Mijn poging tot wecken is mislukt, halve koelkast zat deze week onder de soep. Maar je hebt het nu tegoed van me, dus als het de volgende keer wel lukt komt er zeker nog een pot jouw kant op!
Geplaatst: 8 april 201510 j Hoe is het Erny, is je vriezer al weer gevuld? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 18 april 201510 j Gisteren is Gemma hier geweest en samen met haar wezen shoppen... Naar de Oriental (Aziatische supermarkt), de Nazar (Marokkaanse supermarkt) en naar de Lidl (Duitse supermarkt... )... De vriezer is weer flink gevuld!! Dus heb weer wat voor het grijpen. Iedereen die heeft bijgedragen heel erg bedankt!! Gemma heeft er een mooi kaartje bij gedaan met jullie namen dus ik weet wie de gulle gevers zijn. Echt superlief van jullie allemaal!!!
Geplaatst: 18 april 201510 j Auteur Cool! En straks op de MTFD komen daar nog wat lekkere Veldvarkenlapjes bij facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.