Geplaatst: 14 maart 201510 j Heeft hier iemand interesse in Bato aardbeien potten? Ik kan er aan 100 komen. En misschien nog wel meer. Hoor wel of er interesse is.
Geplaatst: 14 maart 201510 j Hoi, ik denk dat er wel interesse is, maar dat dit ook afhankelijk is van de prijs. Zijn ze gebruikt of nieuw en welke kleur zijn ze wit of zwart? En welke prijs kun je ze voor aanbieden? als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan
Geplaatst: 14 maart 201510 j Auteur Ze zijn zwart. Ik zit nog op de prijs te wachten. Denk dat ik die maandag krijg. Zodra ik dat weet vermeld ik het hier.
Geplaatst: 15 maart 201510 j Bedoel je die aarbeienbakken? De rechthoekige die je op kunt hangen? Heb ik nl interesse in! Interesse in hout stoken, duurzame energie, kachels etc? --> EcologieforumKockie speelt, zingt en "danst" mee in de musical Sweeney Todd op 19 en 20 mei in schouwburg Amphion in Doetinchem.
Geplaatst: 16 maart 201510 j Auteur Dit zijn ze Ik kan ze kopen voor 2,60 per stuk. Ga ze vandaag halen.
Geplaatst: 16 maart 201510 j Wil je ze ook versturen? Halen is me te ver, of ga je naar de mtfd? Daar woon ik redelijk dicht in de buurt. Ik heb interesse in een stuk of 30 bakken. Interesse in hout stoken, duurzame energie, kachels etc? --> EcologieforumKockie speelt, zingt en "danst" mee in de musical Sweeney Todd op 19 en 20 mei in schouwburg Amphion in Doetinchem.
Geplaatst: 23 april 201510 j Ik zou een antwoord op mijn vraag wel waarderen. Volgens mij verkoopt TS de bakken ook via marktplaats, helaas daar ook nog geen reactie op gekregen. Interesse in hout stoken, duurzame energie, kachels etc? --> EcologieforumKockie speelt, zingt en "danst" mee in de musical Sweeney Todd op 19 en 20 mei in schouwburg Amphion in Doetinchem.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.