maistro84 Geplaatst: 21 maart 2015 Geplaatst: 21 maart 2015 Hallo Beste Moestuin vrienden, Mijn naam is Maarten en kom uit milheeze ,ik ben bezig thuis een moestuin aan te leggen . Wat vinden jullie ervan , ik heb materialen gebruikt die misschien niet alledaags zijn , maar wel makkelijk . Oude tegels , Doormidden geslagen en gestapeldVoor de hoogte nog een steigerplank op zn kantStukje doek erin .en met behulp van een oud tentframe (dak en broeikas gedeelte) en een aantal rollator wielen het geheel rollend gemaaktJuist , Dat is een Rollator wiel.. Ben beniewd wat jullie er van vinden .. en of jullie miss nog tips hebben Quote
gerritr1955 Geplaatst: 21 maart 2015 Geplaatst: 21 maart 2015 Maarten, Welkom hier op het forum.De afbeeldingen worden niet getoond, helaas. Quote Hortus est amicus meus.
Sils Geplaatst: 21 maart 2015 Geplaatst: 21 maart 2015 Dat is wel ideaal..!! Kan je zomaar wegrijden. Ga je een soort van makkelijke moestuinbak doen? Quote Zonder bijen geen leven..........!!! Groeten uit Friesland..!!
Deborah Geplaatst: 21 maart 2015 Geplaatst: 21 maart 2015 Welkom hier! Ik woon enigszins in de buurt Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Holland Geplaatst: 21 maart 2015 Geplaatst: 21 maart 2015 Welkom! Slim bedacht die verrijdbare "kas" Quote Vriendelijke groeten, Holland
piggy Geplaatst: 21 maart 2015 Geplaatst: 21 maart 2015 Heel handig maar waterafvoer niet vergeten of is het doek waterdoorlatend. Quote
gerritr1955 Geplaatst: 21 maart 2015 Geplaatst: 21 maart 2015 Maarten, Welkom hier op het forum.De afbeeldingen worden niet getoond, helaas. Kunnen alle anderen die reageren wel de afbeeldingen zien ?Ik nog steeds niet. Quote Hortus est amicus meus.
piggy Geplaatst: 21 maart 2015 Geplaatst: 21 maart 2015 Het is inderdaad lastig om te reageren als je niets ziet! Als je op een afbeelding clickt kun je onder eigenschappen het URL zien. Dit stop je in een geeigende browser en voila.Succes. Quote
Stan Geplaatst: 21 maart 2015 Geplaatst: 21 maart 2015 Welkom en het ziet er goed uit. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
maistro84 Geplaatst: 22 maart 2015 Auteur Geplaatst: 22 maart 2015 Maarten, Welkom hier op het forum.De afbeeldingen worden niet getoond, helaas. en als je een andere Browser probeert? zoals Google Chrome of Mozilla firefox? Quote
maistro84 Geplaatst: 22 maart 2015 Auteur Geplaatst: 22 maart 2015 Heel handig maar waterafvoer niet vergeten of is het doek waterdoorlatend. Er komt gewapend kasfolie in , is heel sterk , en wat zwaarder(voorkomt geflapper). Ik wil geen waterdoorlatend doek omdat ik zelf het water wil kunnen reguleren, en het dak loopt in een punt , das wat betreft afvoer , dat zit wel goed. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 22 maart 2015 Geplaatst: 22 maart 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.