Hudsonstijgers Geplaatst: 3 april 2015 Share Geplaatst: 3 april 2015 Hoi, circa 2 weken gelden tuinbonen gezaaid. gaan deze nog opkomen als het zo wat warmer wordt? dank Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jane Doe Geplaatst: 3 april 2015 Share Geplaatst: 3 april 2015 Hier heeft het ook zijn tijd genomen, maar ik zaai ze ook diep. In de kas waren ze eerder dan buiten, kaswarmte en water gegeven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
sluipwesp Geplaatst: 3 april 2015 Share Geplaatst: 3 april 2015 Ik denk dat ze nog wel opkomen als het warmer wordt. Je zou er een uit de grond kunnen halen en kijken of er al leven in zit? Hopelijk zijn ze niet verrot door de vele regen die de laatste tijd gevallen is.Mijn voorkeur is de bonen voor te zaaien in een zaaibakje bij een temperatuur van ongeveer 20C. Dan komen ze binnen enkele dagen op en heb je zeer weinig uitval. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
piggy Geplaatst: 3 april 2015 Share Geplaatst: 3 april 2015 Witkiem voorgezaaid mid februari, en uitgeplant op 5 maart (foto = 24 maart).De witkiemen gelegd op 11 maart rechtstreeks in volle grond beginnen nu boven te komen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Drentenier Geplaatst: 3 april 2015 Share Geplaatst: 3 april 2015 Heb ze zelf 4 weken geleden in de grond gestopt, nu pas komen de eersten boven.Kan alleen echt mis gaan door teveel nattigheid, maar daar heb ik op zandgrond niet snel last van. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Missmass Geplaatst: 3 april 2015 Share Geplaatst: 3 april 2015 Hier komen ook de eersten net boven de grond gepiept. Nog niet allemaal, dus natuurlijk hoop ik dat de rest snel volgt. Ik heb ze medio februari gezaaid (ongeveer 5 a 6 weken terug). Quote Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 4 april 2015 Share Geplaatst: 4 april 2015 het is nog wat frisjes s nachts, zelfs in onze schuurkas zijn ze pas na 3 weken een beetje boven de potgrond uit gekomen Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.