Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

En hoe nu verder? (Augurken)


Aanbevolen berichten

Telkens 1 draadje tussenlaten. Dus 5 in dit geval.

 

ps: Kan ook voor komkommers met een mengeling van olijfkomkommer, muismeloen, chinese slangen. Gaan goed buiten in ons klimaat en houden ook van dergelijke torens maar misschien nog beter met gaas draad dan denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gewoon uitplanten tegen een 'klimrek' NA 15 mei of als je ze echt in een pot wil maak je iets in de aard van:

 

MXXhRps90571428665791.jpg

 

Eigenlijk zou je augurken best nu pas beginnen zaaien, die gaan anders veel te groot worden eer ze buiten mogen.

 

Welke maat emmer heb je gebruikt geertlaurent, 12 of 20 liter?

Is het verstandig om 3 plantjes in een 12 liter emmer te zetten met klimconstructie?

 

Vind het een hele leuke, mooie constructie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Zeker een heel gaaf idee! Ik heb op het moment niets wat ik daarin zou kunnen zetten, maar ik wil t nu wel heel graag.

 

Ik ben alleen best onhandig.. Dus misschien een voor sommige een domme vraag; Hoe heb je die paal vast gezet in de ton? Zit dat met een soort schroefconstructie vast geboord?

 

Ik heb het inmiddels al nagemaakt voor mijn onsterfelijkheidskruid, komkommer en meloen.(deze staan uiteraard nog even binnen tot na 15 mei) Met een hete grote spijker heb ik gaatjes in de rand gesmolten,de stok in het midden gezet,en de draadjes houden die mooi op zn plek. Mede doordat er een kruislings kerfje in is gemaakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...