Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Weet iemand wat voor kruid dit is ruikt naar citrus citroen.


Gast

Aanbevolen berichten

Leuk plantje die citroenmelisse, ik wil hem hier ook gaan zaaien en dacht hem ook in een pot te zetten maar heb me hierbij bedacht.

Kan je gebruiken in de thee, of siroop van maken dat je kan aanlengen met water, bij wat gerookte zalm snipperen,...

 

Veel plezier ermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er bestaat een mythe rond dit plantje... degene die wat blaadjes van dit plantje bij zich draagt zou erg gelukkig worden in de liefde...!

(ik heb maar meteen 3 zakjes gezaaid... voor alle zekerheid )

Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee stevige takjes citroenmelisse en twee takjes munt in een glas kokend water = de lekkerste thee voor de zomer!!

Heerlijke plant en als die zich prettig voelt in je tuin heb je er een zalige tuingenoot aan. Mooi, fris groen, lieve bloemetjes (bijentrekker) en het geurigste onkruid dat je maar kunt bedenken...

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roosmarij

ik ga deze thee zeker proberen. Bedankt voor de tip. Ik heb al wel pepermunt thee gezet van mijn pepermunt plant ga dit zeker dus ook proeven is dit koud nadat het afgekoeld in ook lekker. voor bijvoorbeeld in een fles om mee te nemen naar de tuin als dors lesser.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...