Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mja, nou terugbellen hebben ze nog steeds niet gedaan. Ik zit even in dubio of ik er nog steeds een punt van ga maken. De druiven zijn tenslotte redelijk terug geveerd na de 'EHBO', maar ja, tis ook een beetje een principe-ding geworden

Geplaatst:

De stekjes zijn dood ja . Maar goed, komende winter kan ik dat natuurlijk gewoon nog een keer proberen. Misschien was pokon net ff te heftig voor hun nog delicate worteltjes

• 1 year later...
Geplaatst:

kende dit Topic niet. Ja dat laatste wat persica opmerkt was mijn gedachte ook hoor. En ook wel dat de stekjes wel aan iets groters toe waren dan dat bekertje. En met die grotere druif was nou niet echt heul veel mis toch ?

wel mooi stekje trouwens. Maar niet zo snel gaan mesten dus.

Geplaatst:

De stekjes van vorig jaar hebben het helaas allemaal -op één na- niet overleefd. Het stekje dat het wel overleefd had, had ik in een grotere pot gezet, en die leek vrolijk knopjes te gaan vormen dit voorjaar. Maar verder dat knopjes kwam ie niet . Misschien dat de grillige weersomstandigheden daar iets mee te maken hebben...Hij staat nu nog steeds, een beetje treurig, buiten maar erg gebeurd niet heel veel meer.

Dit jaar heb ik uiteraard weer een stek-poging gedaan, met tot dusver beter resultaat. Ik had de stekjes gelijk verpot in een grote pot, en daar leken ze het erg naar hun zin te hebben, want ze groeiden als kool . Sinds mei staan ze in de volle grond buiten. Ze groeien nog steeds, maar niet meer op een sneltreinvaart zoals eerst. Ik hoop dat ze in ieder geval genoeg worteltjes ontwikkelen om deze winter te overleven. Anders proberen we het van de winter gewoon weer opnieuw

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...