Geplaatst: 15 mei 201114 j Vorig jaar stond het er ineens. Prachtig blad, mooi bloempje, dus ik heb het laten staan.Inmiddels heeft het plantje zich uitgezaaid en vermeerderd dmv wortelstokken. Maar, wat is het? 15 mei 201114 j aangepast door Gast
Geplaatst: 15 mei 201114 j Vorig jaar stond het er ineens. Prachtig blad, mooi bloempje, dus ik heb het laten staan.Inmiddels heeft het plantje zich uitgezaaid en vermeerderd dmv wortelstokken. Maar, wat is het?Uch, uch....foto vergeten? Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 15 mei 201114 j Is het niet Salvia numerosa? Vaste planten is voor mij een tijd geleden dus kan er naast zitten. Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 15 mei 201114 j Dropplant? Waar ruiken de bladeren naar? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 15 mei 201114 j Auteur Het is geen dropplant en geen salvia nemerosa.Het blad is wat harig, heel zacht.Ik zal er nog wel even aan ruiken.
Geplaatst: 15 mei 201114 j Auteur Daar heb je gelijk in! Goed gezien. Maar wat voor dovenetel?Het bloemetje is in aantocht. Als het zover is, maak ik daar ook even een foto van.
Geplaatst: 15 mei 201114 j Denk toch echt een dropplant. Die heeft een vierkante steel, harig blad, vermeerderd zich met wortelstekken. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 15 mei 201114 j Auteur Denk toch echt een dropplant. Die heeft een vierkante steel, harig blad, vermeerderd zich met wortelstekken. Ik zal morgen een foto maken vd dropplanten zoals ik die heb (of dan denk te hebben , die overigens wel heel duidelijk naar anijs ruiken)
Geplaatst: 16 mei 201114 j Dropplant dropplant dropplant! Je hebt dropplanten (Agastache foeniculum) in verschillende kleuren en types. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 17 mei 201114 j Auteur @ Jorieke, de blaadjes ruiken niet naar anijs! Hij bloeit nog steeds niet, heb geduld tot de foto.
Geplaatst: 17 mei 201114 j waar ruiken ze dan naar?Dropplant ruikt ook niet naar anijs trouwens. Meer naar pepermunt. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 17 mei 201114 j Auteur Naar groen. Ook niet het kruidige van dovenetel bijv, gewoon, groene blaadjeslucht
Geplaatst: 7 juni 201114 j Mijn tuin staat er ook vol mee. Zeker geen dropplant of salvia. Maar wat dan wel? Ik heb Stachys sylvatica (Bosandoorn) gevonden als goede optie.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.