Roos78 Geplaatst: 18 april 2015 Geplaatst: 18 april 2015 Hallo allemaal. Mijn naam is Roos, 36 jaar jong en woon in Twente vlakbij de grens. 2 Jaar geleden ben ik in mijn nieuw aangelegde tuintje begonnen met een mini moestuintje. Ik zaaide al bloemen en vond het moestuin idee een leuke uitdaging. Door puur geluk lukte het aardig en had ik er veel lol in, maar vorig jaar ging alles mis en het is wel duidelijk dat ik nog veel moet leren.Door kopzorgen ben ik dit jaar nu pas begonnen met zaaien enz, beetje laat, maar ik geloof dat ik nog wrl het 1 en ander kan beginnen voor dit jaar. Ik ben een compleet noobie en hoop hier veel te leren van de ervaren moestuinders en het plezier ervan te delen. Groetjes Roos Quote
Stan Geplaatst: 18 april 2015 Geplaatst: 18 april 2015 Welkom en we zijn gek op foto's(ook van zaailingen). Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Jan Lokman Geplaatst: 19 april 2015 Geplaatst: 19 april 2015 Welkom Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
Jorieke123 Geplaatst: 29 april 2015 Geplaatst: 29 april 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.