Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Rara wie eet er mijn kippetjes?


piggy

Aanbevolen berichten

Ik vraag me af of zo een schijnwerper ze zou afschrikken, zo eentje met ledverlichting.

Als plots het licht aanfloept zouden ze misschien verschieten en weglopen?

Toch schone beestjes die vossen.

Bij mij hebben ze vorig jaar huisgehouden.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk zit het zo in elkaar. Mijn buurvrouw heeft twee tamme konijntjes. Ze vind het zo zielig dat die beestjes dag en nacht in een klein hokje moeten zitten en heeft besloten om ze de vrijheid te geven. Nu ben ik de enigste in de omtrek met een vrij grote moestuin. De gevolgen laten zich raden. Mijn hele weeuwen oogst is naar de philistijnen. Verwoede pogingen om die veelvraten te strikken zijn tot nu toe weinig succesrijk gebleken. Daarom heb ik al m'n hoop op Reynaert gevestigd en heeft hij (of zij) van mij carte blanche gekregen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een hond? Ik laat die van mij geregeld eens in de tuin een piske doen. Dat schrikt ook af.

Handig is ook dat de buur een hond heeft. Dubbele hondengeur.

Verder heb ik schriklicht ( LED met bewegingssensor ) en zo van die oplaadbare zonnelichtjes aan de rand van mijn tuin staan.

Deze lampjes kan je gewoon voor een prijsje in de Action kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...