Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

peperplantjes


meekje

Aanbevolen berichten

Uit een gedroog rood pepertje heb ik een paar zaden gezaaid met als resultaat negen plantjes.

Op dit moment staan ze nog voor de vensterbank, mijn vraag is kunnen

ze ook buiten staan?

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen...

 

Groetjes! Meekje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een groot deel van mijn planten staat al weer een week of 2 buiten, helemaal met dat mooie weer. Wel op een zonnige beschutte plek in de tuin op het zuiden. De eerste pepertjes zitten er al aan, en heb er ook al een aantal afgehaald en opgegeten. Het schijnt als je de eerste pepertjes vroeg plukt dat de plant verder gaat met groeien en bloeien.

 

Mijn wat meer bijzondere soorten staan nog even binnen, maar gaan volgende week wel langzaam naar buiten als er weer wat meer ruimte in de achtertuin is.

 

Ik ben nog niet in het bezit van een kas helaas, maar ben wel naarstig op zoek. Ik denk dat ik komende week toch maar even een tunnelkasje maak als tijdelijke oplossing voor dit jaar, dan kunnen de pepers toch de moestuin in. Het is nog al winderig daar dus ik wil ze wel beschermen.

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...