ThatsMeA Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 Hallo, Mijn vraag is of je nog paprika, pepers, bonen en tomaten zou kunnen voorzaaien of ben ik nu al te laat?En wat zaaien jullie nog voor in deze tijd?Ik heb wel wat plantjes gekocht voor in de tuin en paprika, tomaat en pepers zitten nu in een kleine kas.Maar ik wil meer zaaien ik wil niet alleen plantjes kopen maar ook zaaien. GrThatsmeA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suus76 Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 Tomaten en bonen kunnen nog prima, voor paprika's en pepers ben je aan de late kant maar je kunt het natuurlijk gewoon wel proberen, niet geschoten is altijd mis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ktrijn Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 Suus heeft gelijk. Voor bonen ben je trouwens zelfs aan de vroege kant. Die worden meestal pas na half mei gezaaid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nathanya Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 In het topic: wat-zaaien-planten-in-januari-t12020.html staan in het startbericht links naar de zaaikalenders voor het hele jaar, daar kun je veel info vinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts