JannyH Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Goedemorgen, Omdat het voor de eerste keer is dat ik zoiets doe wil ik geen domme dingen doen. Natuurlijk heb ik de zoekfunctie gebruikt maar vind toch niet echt MIJN antwoord. Mijn tomatenplanten, allerlei, staan nog steeds mooi in huis. Ik wil ze graag in de kas ( eenvoudig groen plastic) zetten, waar alles al netjes is voorbereid maar .......onze nachttemperaturen liggen beduidend lager dan bij velen van jullie! Delfzijl, afgelopen nacht 7 graden. Zijn hier Noordelingen? Daarom, kan het al wel?Ze komen in landbouwemmers van 12 ltr met voldoende gaten. Dank! GrJanny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Denk dat het wel tijd wordt, zo te zien. Plant ze diep!!! Want de planten zijn nu erg fors. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JannyH Posted May 5, 2015 Author Share Posted May 5, 2015 Dankje! 3 van de 6 staan nu, diep genoeg hoop ik, in emmers in "kas" Uiteraard las ik dit te laat en had (ongeduldige) "hulp" van kleindochter! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 het noorden loopt zo'n 2 weken achter op de rest. wij noordelingen hebben een extra dosis geduld nodig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JannyH Posted May 6, 2015 Author Share Posted May 6, 2015 Potverdikkie! Heeft mijn man al wéér gelijk klopt! et is hier altijd een paar graden kouder dan elders. In Delfzijl helemaal! Maar ik ben net even naar achteren gehold en ben blij! Want ze staan er mooi bij! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lola Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 Als ze in een emmer staan kun je ze bij koude nachten altijd nog even binnenzetten. Overdag is het nu warm genoeg. Zeker in een kasje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts