borderrose Posted May 8, 2015 Share Posted May 8, 2015 Nu ik door de ziekte van Lyme aan huis gekluisterd ben en ik dus met mijn groene vingers in mijn haar zit, vraag ik me af of er mensen zijn die stekjes van kamerplanten voor me te ruil hebben...liefst een beetje de ouderwetse soorten; hangend of staand, of waterplantjes, maakt niet uit. Mijn dierbaren houden de moestuin dit jaar op gang in de hoop dat ik daar volgend seizoen toch weer wat actiever kan zijn, maar ondertussen verveel ik me thuis, tussen 4 muren, dus een nieuwe hobby zou me wat tijd verdrijven. gr, Karin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted May 8, 2015 Share Posted May 8, 2015 Oh wat vervelend voor je, snap je volkomen... Heb helaas geen kamerplanten voor je, die redden het helaas niet bij mij. Het je gooien op het kweken van kiemgroenten is misschien ook een idee? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borderrose Posted May 8, 2015 Author Share Posted May 8, 2015 Kiemgroenten staan al op de vensterbank in de keuken inderdaad, maar omdat ik zelf niet meer kan eten of drinken ( ik heb sinds vorige week een PEG sonde) wil ik me nu niet teveel bezig houden met eetbare dingen want dan wil ik weer naar de moestuin of in de keuken aan de slag om te bakken of te koken. 24 kitchen is hier ook een verboden zender geworden inmiddels.Vandaar nu kamerplanten, waterplanten; en ik heb inmiddels een grote bak guppen naast me staan en bij mijn zoons dikkoppen , stekelbaarzen en rivierkreeftjes besteld...Mooi om naar te kijken; en als ik niet naar buiten kan dan moet buiten maar bij mij komen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indy Posted May 9, 2015 Share Posted May 9, 2015 Jawel,ik heb zo'n grasachtige plant, die van die hangende stekjes maakt,zelf. Nu hangt er ook zo'n miniding aan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted May 9, 2015 Share Posted May 9, 2015 Ìk heb geen echte kamerplanten, joh. Het staat vol met zaaisels voor de tuin, en als die weg zijn, geniet ik weer van een lege vensterbank met 3 cactussen... Maar ik zal nog eens nadenken. Een stek van het Onsterfelijkheidskruid is misschien ook leuk, kan binnen en buiten, groeit als een tierelier, dan negeer je gewoon dat je er thee van kan maken??? Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
borderrose Posted May 9, 2015 Author Share Posted May 9, 2015 Jawel,ik heb zo'n grasachtige plant, die van die hangende stekjes maakt,zelf. Nu hangt er ook zo'n miniding aan. Wil je ergens tegen ruilen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borderrose Posted May 9, 2015 Author Share Posted May 9, 2015 Ìk heb geen echte kamerplanten, joh. Het staat vol met zaaisels voor de tuin, en als die weg zijn, geniet ik weer van een lege vensterbank met 3 cactussen... Maar ik zal nog eens nadenken. Een stek van het Onsterfelijkheidskruid is misschien ook leuk, kan binnen en buiten, groeit als een tierelier, dan negeer je gewoon dat je er thee van kan maken??? Geen idee of die het binnen ook doet; ik heb hem nog niet in ieder geval Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted May 10, 2015 Share Posted May 10, 2015 OK, dat wordt volgende week, samen met mijn zending voor Simke. Stuur me je adres per PB, please. Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
SunSyl Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Ik kan van verschillende (oude) vetplanten wel stekken nemen.Weet niet hoe ze heten of wat het zijn. Mooie kleuren groen, dat weet ik wel. Bij interesse maar nadenken over hoe jij ze krijgt.(woon in Almelo) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borderrose Posted May 13, 2015 Author Share Posted May 13, 2015 Leuk! Uit Almelo is wel op te halen door 1 van mijn dierbaren, wij wonen in Nijverdal, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SunSyl Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 mooi. ik ga stekken nemen voor je. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indy Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 Jawel,ik heb zo'n grasachtige plant, die van die hangende stekjes maakt,zelf. Nu hangt er ook zo'n miniding aan. Wil je ergens tegen ruilen? Nee hoor,ik wil m wel voor je opsturen.Doe je mij een PB dan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SunSyl Posted May 16, 2015 Share Posted May 16, 2015 Ik heb hier een aantal stekken staan.Was een mooie reden om mijn potten wat uit te dunnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted July 24, 2015 Share Posted July 24, 2015 Ik kan je wel een crassulablad opsturen, als je die nog niet hebt. Dat wortelt heel makkelijk.PB me dan even je adres. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
timvk2000 Posted August 8, 2015 Share Posted August 8, 2015 Zoek je nog stekjes?Anders kan ik je misschien daaraan helpen.Is ruilen dan mogelijk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyL Posted August 13, 2015 Share Posted August 13, 2015 Zelfde vraag.. Zoek je nog hangplanten?Dan knip ik hier van 1 hangplant wel wat af, en zal het dan naar je toe sturen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted August 13, 2015 Share Posted August 13, 2015 Ik denk dat het over is. Ze heeft niet meer gereageerd. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts