Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Stekjes van kamerplanten gevraagd

Recommended Posts

Nu ik door de ziekte van Lyme aan huis gekluisterd ben en ik dus met mijn groene vingers in mijn haar zit, vraag ik me af of er mensen zijn die stekjes van kamerplanten voor me te ruil hebben...liefst een beetje de ouderwetse soorten; hangend of staand, of waterplantjes, maakt niet uit.

Mijn dierbaren houden de moestuin dit jaar op gang in de hoop dat ik daar volgend seizoen toch weer wat actiever kan zijn, maar ondertussen verveel ik me thuis, tussen 4 muren, dus een nieuwe hobby zou me wat tijd verdrijven.

gr, Karin.

Oh wat vervelend voor je, snap je volkomen...

Heb helaas geen kamerplanten voor je, die redden het helaas niet bij mij.

Het je gooien op het kweken van kiemgroenten is misschien ook een idee?

Kiemgroenten staan al op de vensterbank in de keuken inderdaad, maar omdat ik zelf niet meer kan eten of drinken ( ik heb sinds vorige week een PEG sonde) wil ik me nu niet teveel bezig houden met eetbare dingen want dan wil ik weer naar de moestuin of in de keuken aan de slag om te bakken of te koken. 24 kitchen is hier ook een verboden zender geworden inmiddels.

Vandaar nu kamerplanten, waterplanten; en ik heb inmiddels een grote bak guppen naast me staan en bij mijn zoons dikkoppen , stekelbaarzen en rivierkreeftjes besteld...

Mooi om naar te kijken; en als ik niet naar buiten kan dan moet buiten maar bij mij komen...

Ìk heb geen echte kamerplanten, joh. Het staat vol met zaaisels voor de tuin, en als die weg zijn, geniet ik weer van een lege vensterbank met 3 cactussen...

Maar ik zal nog eens nadenken. Een stek van het Onsterfelijkheidskruid is misschien ook leuk, kan binnen en buiten, groeit als een tierelier, dan negeer je gewoon dat je er thee van kan maken???

Ìk heb geen echte kamerplanten, joh. Het staat vol met zaaisels voor de tuin, en als die weg zijn, geniet ik weer van een lege vensterbank met 3 cactussen...

Maar ik zal nog eens nadenken. Een stek van het Onsterfelijkheidskruid is misschien ook leuk, kan binnen en buiten, groeit als een tierelier, dan negeer je gewoon dat je er thee van kan maken???

Geen idee of die het binnen ook doet; ik heb hem nog niet in ieder geval

Ik kan van verschillende (oude) vetplanten wel stekken nemen.

Weet niet hoe ze heten of wat het zijn. Mooie kleuren groen, dat weet ik wel.

Bij interesse maar nadenken over hoe jij ze krijgt.

(woon in Almelo)

Jawel,ik heb zo'n grasachtige plant, die van die hangende stekjes maakt,zelf. Nu hangt er ook zo'n miniding aan.

Wil je ergens tegen ruilen?

Nee hoor,ik wil m wel voor je opsturen.Doe je mij een PB dan?

• 2 months later...
  • 3 weeks later...