Roelie Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 Kijk aan, onze hagelnieuwe Sussexjes zijn gearriveerd. Inmiddels zijn ze wat gewend, het eerste mini-ei is gelegd en Hendrik Haan, heeft vanmorgen voor het eerst iets van zich laten horen. Het was nog niet eh... een zuiver deuntje, maar er zat al wel volume achter... Hendrik en z'n wichies... Ziezo...ik zal ze eens wat laten zien... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaaizee Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 ziet er goed uit, dat zullen vast lekkere eitjes worden, succes verder edit: misschien is het een idee om op het moestuinforum een moestuinblog te schrijven, dan krijg je waarschijnlijk meer reactie dan dat je nu krijgt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roelie Posted May 31, 2015 Author Share Posted May 31, 2015 Zaaizee... je hebt het nu over iets waarvan ik echt geen verstand heb en ook niet wil hebben. Het gaat me volgens mij alleen maar meer computertijd opleveren en minder buitentijd...Maar bedankt voor de tip en eh... wel mooie wichies toch..? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted June 1, 2015 Share Posted June 1, 2015 veel scharrelplezier met je nieuwe kipjes, is net live tv met de show die ze geven. En verse eieren en vlees, dubbel plezier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaaizee Posted June 1, 2015 Share Posted June 1, 2015 gelijk heb je verdomd mooie wichies! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts