Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Ook hier een nieuweling

nightvamp

Recommended Posts

Hallo Allemaal,

Ik ben een vrouw van 28 en sinds kinds af aan bekend met moestuinen. Bij mijn eigen huis is helaas haast geen plek voor een moestuin, dus hier hebben we alleen een paar plantenbakken met kruiden en een bak met snijbiet. Ik kan nog gebruik maken van een klein stukje grond bij mijn ouders waar we sperziebonen, snijbiet, mais, wortels, rode bieten en radijs gezaaid hebben. Ook staat daar een aalbessenstruik. Vorig jaar hadden we echt een prachtige opbrengt van alle gewassen.

Verder heb ik verder totaal geen groene vingers, de gemiddelde plant legt hier in huis al snel het loodje. Dit is het eerste jaar dat ik kruiden in mijn eigen tuin heb (op lavas na), dus het is een experiment hoe dat gaat lopen. Qua kruiden ben ik het enthousiast over mijn recent aangeschafte aardbeien-ananas en appelmunt. Hopelijk heb ik tegen de zomer een mooie hoeveelheid om als theeleut van te kunnen genieten.

Edited by Guest

Welkom, nightvamp! Ik ben het met Rob eens; voor ik vorig jaar april geïnteresseerd raakte in tuinieren, kon ik nog geen kamerplant in leven houden. Maar hoe meer je leert en hoe belangrijker het voor je wordt, hoe beter je je planten verzorgt. Eigenlijk is het best simpel:). Veel plezier!

Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir

Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com