nightvamp Posted May 16, 2015 Share Posted May 16, 2015 (edited) Hallo Allemaal, Ik ben een vrouw van 28 en sinds kinds af aan bekend met moestuinen. Bij mijn eigen huis is helaas haast geen plek voor een moestuin, dus hier hebben we alleen een paar plantenbakken met kruiden en een bak met snijbiet. Ik kan nog gebruik maken van een klein stukje grond bij mijn ouders waar we sperziebonen, snijbiet, mais, wortels, rode bieten en radijs gezaaid hebben. Ook staat daar een aalbessenstruik. Vorig jaar hadden we echt een prachtige opbrengt van alle gewassen. Verder heb ik verder totaal geen groene vingers, de gemiddelde plant legt hier in huis al snel het loodje. Dit is het eerste jaar dat ik kruiden in mijn eigen tuin heb (op lavas na), dus het is een experiment hoe dat gaat lopen. Qua kruiden ben ik het enthousiast over mijn recent aangeschafte aardbeien-ananas en appelmunt. Hopelijk heb ik tegen de zomer een mooie hoeveelheid om als theeleut van te kunnen genieten. Edited May 16, 2015 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted May 16, 2015 Share Posted May 16, 2015 (groene vingers= veel wetenveel weten = veel zoeken, hier op t forum ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raquette Posted May 16, 2015 Share Posted May 16, 2015 Welkom, nightvamp! Ik ben het met Rob eens; voor ik vorig jaar april geïnteresseerd raakte in tuinieren, kon ik nog geen kamerplant in leven houden. Maar hoe meer je leert en hoe belangrijker het voor je wordt, hoe beter je je planten verzorgt. Eigenlijk is het best simpel:). Veel plezier! Quote Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna3 Posted May 17, 2015 Share Posted May 17, 2015 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaaizee Posted May 17, 2015 Share Posted May 17, 2015 nooouuu, heb de indruk dat je minstens een groene dikke duim hebt succes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted May 20, 2015 Share Posted May 20, 2015 Blijft me toch verbazen hoeveel jonge dames beginnen met tuinieren Veel succes en plezier in de (ouderlijke) tuin gewenst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted May 20, 2015 Share Posted May 20, 2015 Welkom en we zijn gek op foto's. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts