Geplaatst: Gisteren om 13:071 d Je kunt ze ook nu eten, ook het groene deel dus. Net als bieslook bijvoorbeeld. Of je laat we een paar bloeien, voor het mooi en zoals hierboven genoemd voor de insecten.
Geplaatst: 13 uren geleden13 u Hoe lang groeit de Ui nog door bij het weg knippen van de bloem op de stengel ?Is er verschil tussen knijpen en knippen ?
Geplaatst: 12 uren geleden12 u @citroen ik heb je vraag even samengevoegd met je eerdere topic, EN met het oudere topic wat ik daar al eerder noemde. Zo hebben we alle info over dit onderwerp handig bij elkaar Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 12 uren geleden12 u Oeps, ik heb vorige week uien geoogst en een aantal daarvan kregen bloemknoppen die ik heb verwijderd, maar ik wist niet dat de uien daardoor minder lang houdbaar werden. Alles hangt nu te drogen in de kas en het is nog de vraag ok ik straks nog kan zien welke uien bloemknoppen hadden. Zijn deze uien dan zachter dan de rest ofzo of kan je het aan de ui niet zien verder?
Geplaatst: 12 uren geleden12 u Ik zou ze zelf nu niet in de kas hangen eigenlijk, omdat het daar heel heet is? Maar dat beantwoord je vraag niet, sorry :) Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 8 uren geleden8 u Als het een volgroeide bloemstengel is, dan kun je het makkelijk zien want die is best hard. Jonge bloemstengels weet ik niet, misschien zijn die nog net zo zacht als het blad. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.