paddestoelengek Geplaatst: 22 mei 2015 Geplaatst: 22 mei 2015 ik ben op zoek naar een beetje broed van de roze en de gele oesterzwamhet mag pluggenbroed, graanbroed of kartonbroed zijn etc...natuurlijk ben ik bereid hiervoor een vergoeding te betalen gr Adriaan Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
paddestoelengek Geplaatst: 23 mei 2015 Auteur Geplaatst: 23 mei 2015 Bedankt voor de aanbeveling,heb Stan vanochtend een berichtje gestuurd maar het berichtje hangt vast in postvak uit en wordt niet doorgestuurddus even duimen dat het toch aankomt Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
geedee Geplaatst: 23 mei 2015 Geplaatst: 23 mei 2015 Berichtje hangt niet vast....zodra Stan het leest, verdwijnt het uit jouw uit-box. Quote
paddestoelengek Geplaatst: 23 mei 2015 Auteur Geplaatst: 23 mei 2015 Ben ik vanmiddag achtergekomen Na zeker een paar uur zoeken waar ik nou iets fout had gedaan werd ik er door een ander lid op gewezen dat het anders gaat als dat ik dacht Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Stan Geplaatst: 16 september 2015 Geplaatst: 16 september 2015 Ben je nog opzoek naar broed? Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.