victorhurxkens Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 (edited) Beste mensen, Ik ben opzoek naar mensen die mij aan een stek(ken) van de witte aalbes kan helpen Heb al een hoop bessen in de tuin, maar deze ontbreekt nog! Wie kan mij helpen? Edited May 27, 2015 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bart646 Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 Bestel er een via internet zijn rassen zat van. Voor goede prijzen met verzending max €12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wijo Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 Mocht je nog in de buurt van Beilen komen, dan mag je wel een tak van één van mijn struiken halen. Quote Met vriendelijke groet,Wim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
victorhurxkens Posted May 26, 2015 Author Share Posted May 26, 2015 Is gewoon een vraag of mensen er met plezier een afstaan Kopen kan altijd nog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 In een ander topic is je al verteld dat nu niet het beste moment is om te stekken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
victorhurxkens Posted May 26, 2015 Author Share Posted May 26, 2015 was gewoon een vraag... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 (edited) Victor ik heb witte parel..je mag zeker stekken van me, en binnenkort ga ik er veel takken uithalen..na de oogst. Maar of het dan de goede tijd is?Edit: Net even opgezocht, maar we rijden regelmatig over de E25..helemaal niet ver van Horn. Ik stel voor dat ik stekken in potten steek en als ze aan lijken te slaan dan spreken we wel ergens af bij een resto/pomp of andere stopplek oid? Edited May 26, 2015 by Guest Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bart646 Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 Dit najaar mag je best stek hout hebben kijk maar even tussen mijn update planten lijst. Zitten zeker 4/5 witte bessen rassen bij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
victorhurxkens Posted May 26, 2015 Author Share Posted May 26, 2015 dank voor de berichtjes, heb jullie een pb gestuurd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts