angela († maart 2025) Geplaatst: 14 juli 2015 Geplaatst: 14 juli 2015 Die van mij zijn nog steeds niet droog. Quote
julia Geplaatst: 16 juli 2015 Geplaatst: 16 juli 2015 Als je me je adres even stuurt dan stuur ik je de akeleizaden even op. Quote
Flup Geplaatst: 16 juli 2015 Geplaatst: 16 juli 2015 Voor de liefhebber heb ik hier ook nog zaden van de paarse en gele akelei. Ik weet alleen niet welke akelei welke kleur is, dus ik zal dan een mengsel maken voor de liefhebber.Mocht iemand nog zaden van de akelei willen hebben, dan wil ik die wel opsturen. Quote
Bit Geplaatst: 16 juli 2015 Geplaatst: 16 juli 2015 Akelei is totaal niet zaadvast he ? Dat wist je ? Geeft niks hoor, allemaal mooi. Maar op kleur kan je ze eigenlijk nauwelijks aanbieden, zeker niet als je meerdere kleuren in 1 tuin hebt staan. Quote
Flup Geplaatst: 16 juli 2015 Geplaatst: 16 juli 2015 Dat wist ik niet, weer wat geleerd. Ik weet dat ik meerdere kleuren in de tuin heb staan, maar zag nu dit gevraagd topic, vandaar. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.