JannyH Posted June 12, 2015 Share Posted June 12, 2015 Ik heb 3 planten in een 22 liter bak staan.Ze doen het goed, maar de bladeren worden zo bruin en lelijk. Kan ik hier iets aan doen? Eraf halen bv? GrJanny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted June 12, 2015 Share Posted June 12, 2015 Als ze veel zijn aangetast die in ieder geval verwijderen, hebben toch geen positieve rol meer voor plant en vruchten. Oorzaak kan zijn:- water op de bladeren? (Eventueel verbranding daardoor)- mechanische beschadiging.- Onregelmatig water (soms te droog/te nat)- Een tekort of te veel in je grond. Als nieuwe bladeren er goed uitzien, niet ingrijpen. Verlies van deel bladeren, zeker de oudere, kan de plant wel hebben. Anders even na gaan, waardoor het komt. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted June 12, 2015 Share Posted June 12, 2015 Het heeft ergveel weg van verbranding door de zon. Geen ramp dat komt wel weer goed. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
JannyH Posted June 13, 2015 Author Share Posted June 13, 2015 Dankjulliewel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts