CindyB Posted June 27, 2015 Share Posted June 27, 2015 Ik ben op zoek naar tips ivm met mijn vakantie naar Spanje en Frankrijk.Wij gaan met de auto (volgende week als joehoee) en verblijven anderhalve week in Spanje en een week in Frankrijk.Nu neem ik natuurlijk knoflook mee, maar ik vroeg me af of er mensen zij die zeggen van "Joh, dit is ook leuk!" of probeer dat eens.... Misschien zijn er ook wel mensen die dringend naar iets op zoek zijn vanuit die landen, wie weet loop ik er tegen aan (PB...) Nou ik ben benieuwd of ik leuke tips krijg Quote Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariekeenfrance Posted June 27, 2015 Share Posted June 27, 2015 Ha ha wat leuk...... ik woon zelf in Frankrijk en koop meestal mijn zaden in Nederland, waarom? Mijn ervaring is dat soms de kwaliteit beter is en veel voordeliger. Knoflook, altijd goed. En als je lekkere puntpaprika's eet oid peuter de zaadjes er uit en neem ze mee terug in een koffiefilter. Quote Mijn naam is Marijke, maar de Fransen noemen mij Marieke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted June 29, 2015 Share Posted June 29, 2015 Ik vind de vleestomaten altijd erg lekker in Spanje, weet niet of het aan de soort ligt of misschien aan de zon daar?Ook daar zou je zaadjes uit een tomaat kunnen halen, gewoon op een stuk keukenrol smeren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts