simke Geplaatst: 21 augustus 2015 Geplaatst: 21 augustus 2015 Ja kom maar op met de hortensia en de stok roos. Staat leuk bij de scouting boerderij. Quote
appelvrouw Geplaatst: 21 augustus 2015 Geplaatst: 21 augustus 2015 Lukt dat in deze tijd van het jaar met de hortensia? Ik vind die witte stokroos wel mooi, maar is die niet tweejarig? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 22 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2015 Stokroos is inderdaad 2 jarig maar ik schijn er niet vanaf te komen?Maar ik moet ook nog kijken of ik hem wel uit de grond krijg.Straks een update! Quote
Jorieke123 Geplaatst: 22 augustus 2015 Geplaatst: 22 augustus 2015 Volgens wikipedia inderdaad een 2-jarige. Vreemd, hier staan er een paar al jaren op dezelfde plek, en lijken ook elk jaar iets groter te worden. Maar hij zal zich dan steeds op dezelfde plek uitzaaien? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 22 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2015 (aangepast) Dat zelfde heb ik ook en ik heb hem ook al een keer opgegraven en verplaatst ik dacht misschien loopt hij ook uit?De mijne word ook ieder jaar groter. 22 augustus 2015 aangepast door Gast Quote
Ciska Geplaatst: 22 augustus 2015 Geplaatst: 22 augustus 2015 Heb je ook zaden van die stokroos? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 22 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2015 Stokroos is eruit er zaten heeeeel veeeel uitlopers onderaan ik heb er enkele afgehaald maar ik weet niet of die het gaan redden?Verder heb ik ook nog zaden bewaard. De hortensia is een flinke wortel ik probeer hem in leven te houden tot de MTFD. Quote
Ciska Geplaatst: 22 augustus 2015 Geplaatst: 22 augustus 2015 Mochten de uitlopers overleven, mag ik er dan twee?....zo niet dan graag wat zaadjes... Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 22 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2015 Staat erop maar is afwachten wat ze gaan doen. Quote
appelvrouw Geplaatst: 30 augustus 2015 Geplaatst: 30 augustus 2015 Angela ik ben er niet..nog niet helemaal zeker maar goed..wil jij - als Jorieke dat goed vind- aardbeienstekken bij haar achterlaten? Tomatenzaadjes stuur ik je wel op. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 10 september 2015 Auteur Geplaatst: 10 september 2015 De aardbei plantjes zitten in potjes voor diegene die ze gevraagd hebben. Tomaten zaadjes opsturen hoeft niet komt wel een keer goed. Quote
MaupyOnRide Geplaatst: 11 september 2015 Geplaatst: 11 september 2015 Ik heb dacht ik Purperklokje 'Berry Smoothie' staan, weet alleen niet of die te stekken zijn, dan heb ik misschien iets voor je Alleen ben niet op de MTFD Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 11 september 2015 Auteur Geplaatst: 11 september 2015 Zou wel iets zijn maar als je niet naar de MTFD komt word het lastig en je woont ook niet echt in de buurt. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 14 september 2015 Auteur Geplaatst: 14 september 2015 En nog een aanpassing. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 14 september 2015 Auteur Geplaatst: 14 september 2015 Ik heb nog even een foto toegevoegd van de kleine doos met laatje en de grote doos eronder mocht iemand interesse hebben? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 17 september 2015 Auteur Geplaatst: 17 september 2015 Henk ik heb een stukje van mijn kattenkruid voor je in een potje gezet.Jammer genoeg is het niet meer een schitterende groene plant die volop in bloei stond met mooie paarse bloemetjes maar alleen een stuk wortel(een iets te enthousiaste maaier heeft hem tot de grond toe mee afgemaaid kwam ik vandaag achter samen met wat andere dingen) Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 19 september 2015 Auteur Geplaatst: 19 september 2015 Misschien stom maar ik zoek een paar hoorntjes.Ik weet niet precies hoe het werkt maar misschien van een geit waarvan de hoorns verwijderd moesten worden of misschien heeft iemand nog iets anders liggen? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 23 september 2015 Auteur Geplaatst: 23 september 2015 (aangepast) Morgen sluit ik de lijst dan kan ik vrijdag nog eventueel wat klaar zetten. Jorieke krijgt: Geld, doos, zalm, bodembedekkers/struik/boom, zaadjes, laurier, aardbei uitlopers Voor: Vlees, wilde citroen, 2 soorten alium, olifanten knoflook, hopmarjolein, eitjes Appelvrouw krijgt: aardbei uitlopers, stokroos (ovb)Voor: blauw tomaten zaad Ciska krijgt: aardbei uitlopers, bieslook, broccoli zaad, 2x Stokroos of zaad (ovb), paprikaVoor: Nieuwe rozen stekken, roze + paarse pluimspirea, olifanten knoflook, herfstasters. Yuras krijgt:Voor: Oregano Kreta, Phlox paniculata wit Salamander krijgt: iris laevigata japonica snowdriftVoor: Helenium plantjes Weknow krijgt: muurbloem zaad + plantjes, Deutzia en braamstek Voor: wilde citroen, eieren Aalterse-Willy krijgt:Voor: 1xGeorge, 4x winterbloemkool, aronskelk zaad Kim krijgt: prairie fire zaad, laurier, meloenpeer zaad Voor: Ipomea blauw, phacelia zaad Simke krijgt: stokroos (ovb), hortensia, geldVoor: phacelia zaad, brengt boom mee Reina krijgt:Voor: Mirabel laagstam pruim aussiekarin krijgt: lavendel plantjeVoor: bindsla "Blanke Zelfsluitende", puntpaprika "Dulce de Espaňa" CindyB krijgt: Egyptische ui, gedroogde laurier Voor: Tomaat Artisan blush tiger, Tomaat Black Russian Henkg krijgt: kattenkruidVoor: Enjoy krijgt: courgette zaad black beautyVoor: ajo gigantes knoflook, chesnok red knoflook, hot lips stekjes Nynkef krijgt:Voor: 3x olifantenknoflook Goldfish krijgt: aardbei uitlopersVoor: 1x Amerikaanse blauwe bes 24 september 2015 aangepast door Gast Quote
henkg Geplaatst: 23 september 2015 Geplaatst: 23 september 2015 Angela,Je vraagt Rose de Berne, gekochte zaden.Die heb ik niet. Ik neem mee voor je: zaden eigen oogst, uit kas, van een RdB-plant die mooie, uniforme vruchten gaf, was de enige tomaat in kasje.Dan moet je maar zien of je de zaden gaat gebruiken. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
angela († maart 2025) Geplaatst: 23 september 2015 Auteur Geplaatst: 23 september 2015 Dat hoeft niet hoor Henk ik heb nog eigen oogst zaden liggen van de Rose de bern ik wou alleen een testje doen door een eigen oogst en gekocht zaad tegelijk te zaaien om te kijken of er verschil in zit Quote
weknow Geplaatst: 23 september 2015 Geplaatst: 23 september 2015 Hoi Angela, Als ik het goed zie, zijn de Deutzia en braamstek nog niet vergeven. Als ze inderdaad over zijn, kan ik ze wel gebruiken. Wil je nog een doosje eitjes? Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
angela († maart 2025) Geplaatst: 24 september 2015 Auteur Geplaatst: 24 september 2015 Is goed Weknow mijn moeder lust ook graag een eitje Quote
Ciska Geplaatst: 24 september 2015 Geplaatst: 24 september 2015 Angela, ik neem de rozenstekken die zijn aangeslagen voor je mee. Degen die niet zijn gelukt probeer ik weer opnieuw! Weet ff niet welke het zijn...het is hier pokkeweer Laat ik je morgen even weten ok? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.