Kim Geplaatst: 21 september 2015 Geplaatst: 21 september 2015 Ik neem ze zeker mee voor je, de zaadjes dan . Als ik je met nog iets voor erbij blij kan maken, hoor ik het ook graag . Thanks alvast voor de hazelaar en kruisbes Quote
weknow Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 @ Yuras. Ik heb een stuk of 15 perkelpitten voor je uit de compostbak gevist. Laat ze nu wat drogen, ik denk dat je ze het beste meteen kraakt en zaait, want vers zaaien gaat het beste. Had dit jaar een heel goede oogst ervan. Toch wel een kilo of 7 verwerkt (direct opeten, in jam en compote) en daarnaast nog valfruit dat in de kippenren belandt. Heb er zelf dit jaar geen gezaaid...heb zelf meer dan genoeg boompjes nu (kan er maar 1 in onze tuin en daarnaast een 4-tal in de bostuin van mijn zwager) en iedereen die er graag een wilde is nu wel voorzien. Boom is nu stevig gesnoeid voor volgend seizoen. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Yuras Geplaatst: 22 september 2015 Auteur Geplaatst: 22 september 2015 @weknow Super!Ik denk (en hope) dat perkel ook als goede onderstam kan gebruikt worden. En... Ik ga straks mijn moeder bezoeken, dus landen die pitten ook daar Quote
appelvrouw Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Yuras als je je rekeningnummer en naam doorgeeft dan maak ik je het geld voor de appel die je bij Jorieke achterlaat vast over.Vind het het goed ook een oreganostekje bij haar achter te laten? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Yuras Geplaatst: 22 september 2015 Auteur Geplaatst: 22 september 2015 Yuras als je je rekeningnummer en naam doorgeeft dan maak ik je het geld voor de appel die je bij Jorieke achterlaat vast over.Vind het het goed ook een oreganostekje bij haar achter te laten?Hoi, JetOregano "Kreta" wacht je bij Jorieke... Qua geld. Kan gewoon aan Jorike gewen. In ieder geval kom ik dit jaar nog het lekkerste vlees halen (het is 60km vanaf Nijmegen )In de pot met jouw perzik (niet Peche..) waren nog 2 pitten die gekimd hebben, zijn dat zelfde pitten als jouw perzik, of anders - eet ik niet, maar eentje mag wel baasje veranderen Quote
appelvrouw Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 O, leuk (die pitten). Ja dezelfde pitten, roodvlezige perzik. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.