Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Koolrabi's ruillijstje MTFD 26 september 2015

koolrabi

Aanbevolen berichten

Hieronder mijn ruillijstje.

aanbod verschillende zaden

tuinbonen Suprifin gekocht bij Douma in 2015, en houdbaar tot 2016)

tomaat auratiacum (gekocht bij Diana's mooie moestuin 2015)

ik krijg:

6 a 8 gewortelde stekken FMS van henkg

oregano "dost" en "kreta" van Yuras

snijbiet bright lights van salamandertje

zaden van australische gele pluksla en rode bosui van balkontuinder

stekken van kruipende thijm en oregano " hot n spicy" van Ciska

zaden indigo rose, indigo apple en blue beauty. St. Antoine van appelvrouw

mild-hete robuuste rode pepers van Raquette

peper hungarian hotwax, peper sweet banana, peper sante fe grande en peper calorieën van Kim

batobakken van Estemy

ik geef

peperplant habanero white, zaden van moederkruid, zaden van daslook en 2 oranje snackpaprika's, 3 zaden van snackpaprika's aan Kim

stekken van Persicaria virginiana aan Jorieke

3 pepers limon, 3 zaadjes peper limon en kweekpotjes 9 en 11 cm aan balkontuinder

bieslook en bonte oregano aan Ciska

venkelzaad en ingemaakte komkommer aan Estemy

zaden van ??? aan appelvrouw

aangepast door Gast

met groene groet,

koolrabi

https://zolekkergezond.nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weeks later...

Volgens mij heb ik wel nog wat aan peper voor je, wss de hungarian hot wax. En ik krijg normaal de sweet banana binnen, zou tussen een paprika en een peper inzitten, ik weet niet of dat ook wat voor je is?

Die habernero white is ook wel heel erg leuk, mag ik vragen waarom je de plant zelf op je lijstje hebt staan? Wil je hem zelf niet overwinteren? (Ga ik hier met de mijne te doen )

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kim:

Ik hou me aanbevolen voor je peper hungarian hot wax en de sweet banana. Wat leuk om die van je te krijgen.

Ik heb toevallig nog twee planten van de habanero white en ik heb aan 1 plant genoeg.

Ik wil overigens niet alle pepers laten overwinteren dus wie weet komen er nog pepers bij.

Ik heb nu erg veel hete pepers en ik wil graag meer mildere soorten. Vandaar.

met groene groet,

koolrabi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey, vandaar! In dat geval heb ik wel interesse in om je habernero white bij mij op de vensterbank te laten overwinteren!

Die twee soortjes leg ik voor je aan de kant, zal eens kijken of ik nog wat leuks voor je kan vinden .

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Heyhey, ik heb trouwens ook nog enkele zaadjes van de peper sante fe grande en de peper calorieën voor je, beide ook milde pepertjes, mocht je er intresse in hebben.

Mocht je nog wat zaadjes van je oranje snackpaprika hebben, heb ik daar wel interesse in. Snackpaprikaatjes gaan een stuk beter in potten dan de grote

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weeks later...

Hoi Kim, ik heb nog daslookzaadjes voor je. Neem ik voor je mee. Heb je een brede vensterbank voor de habanero white? Hij is wat groter gegroeid.

Wat de snackpaprika betreft. Ik neem een paar rijpe voor je mee. Maar eerlijk gezegd viel de smaak ons wat tegen. Dus of je die zaadjes wilt gebruiken?

met groene groet,

koolrabi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super, thanks!

Ik heb een brede vensterbank, komt helemaal goed!

Ok, dan probeer ik gewoon even de snackpaprika, handig om even te proeven . Tis vooral omdat ik hier geen gewone paprika's kan telen in de potten, de snacks doen het beter. Ik kijk wel even

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...