Gast Geplaatst: 31 juli 2015 Geplaatst: 31 juli 2015 HoiIk ben op zoek naar een dehydrator om mijn kruiden en fruit te kunnen drogen.Wie heeft er 1 die het nog goed doet en die nog een tijdje mee kan.Wil er maximaal 60 euro voor geven inclusief verzenden.mocht het in Groningen zijn dan zonder porto verzending. Quote
Bubbels Geplaatst: 31 juli 2015 Geplaatst: 31 juli 2015 Ik heb een nieuwe gekocht van Princess voor 49,95 bij Bol.com. Prima apparaat! Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Gast Geplaatst: 31 juli 2015 Geplaatst: 31 juli 2015 Hoi BubbelsIk las in een review dat de rekjes die erin zitten nog al fragiel zijn. van de Princesswat zijn jou bevindingen hier mee. Quote
Bubbels Geplaatst: 31 juli 2015 Geplaatst: 31 juli 2015 Je moet ze niet laten vallen, maar als je er gewoon voorzichtig mee omgaat voldoen ze prima vind ik. Makkelijk schoon te maken ook. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Gast Geplaatst: 2 augustus 2015 Geplaatst: 2 augustus 2015 HoiIk heb er 1 gevonden hier de foto's alvast van de dehydrator. Quote
Katja1604 Geplaatst: 8 augustus 2015 Geplaatst: 8 augustus 2015 Oeh, da's wel een hele mooie, Jessica!Mag ik vragen hoe duur die was? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.