Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ze zijn meer dan een meter hoog en vertonen nog geen spoor van geel blad, teken dat ze bijna geoogst zouden kunnen worden. Het duurt me bijna te lang, Hoe is dat bij jullie? Al geoogst van deze soort?

Paula

Ik kweek regenwormen in mijn compostbak

Geplaatst:

Wauw Piroska, dat jij dat nog weet!! Of schrijf je alles op? Dat heb ik ook willen doen maar het is er niet van gekomen.

Paula

Ik kweek regenwormen in mijn compostbak

Geplaatst:

hahaha, bij mij staan de middellate (Meerlanders, voor het eerst) ook precies 92 dagen

en prachtig groen nog, groot, alleen wat omgevallen door de storm hier en daar.

Geplaatst:

Bij mij staan ze ook nog vollop in het groen. Nog nergens geel of bruin te bespeuren.

Vorig weekend eens 1 plant uitgedaan en had 1,9kg aardappelen ervan. Dat vond ik wel een mooie oogst

Geplaatst:

Het loof ging na al die regen rap dood, dus heb gisteren de middellate gerooid. Zat 11 dagen tussen, de vergelijking:

Vroeg (25-Juli, 8.5 kg van 10 poters):

IMG20150725135503740HDR49881438765003.jpg

Middel (4-Augustus, 16.7 kg van 9 poters):

IMG20150804210432517HDR59661438765022.jpg

In de laatste week van April is het eerste loof van de vroege afgevroren, de middellate waren toen nog niet boven. Wellicht heeft dat het verschil in opbrengst nog wat vergroot.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...