Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Mien Toentje


gewoon peter

Aanbevolen berichten

Eigenlijk wel wat weinig uitleg.

Ik probeerde de teksten onder de foto's te krijgen maar deed nog wat verkeerd.

de eerste foto is een overzicht, links zie je het kolen bed, de kolen doen het prima, "hoogte punt"

Rechts zie je wat andijvie die doet het nu goed maar het is al de tweede draai, de eerst schoot door, en kon dus de compost bak in.

 

Op de tweede foto, bietjes en prei van de bietjes is al wat geoogst wat er nog staat mag nog even doorgroeien, de prei doet het goed,links voor op de foto zie je nog net mijn witlof staan, geen ide of dit goed is , het is de eerste keer dat ik het kweek.

 

De derde foto laat het uien en wortelbed zien, yep dat is een dieptepunt.

 

De vierde foto, mijn pepertjes en puntpaprika's ook de eerste keer en met deze zomer ben ik al blij dat er een paar vruchten aanzitten.

 

De vijfde foto my pride and yoi, mijn makkelijk te onderhouden gras paadje .

 

Peter.

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor Dien Toentje (grappig, een Ede Staal fan in NH... ) hebben we een aparte afdeling op dit forum waar je een blog kan bijhouden over je tuin.

Hier: blog/

 

En als je ná het plaatsen (toevoegen) van de img-code, van elke foto, in je bericht een ENTER geeft, blijft het fotoplaats gebeuren wat overzichtelijker in je bericht én is het ook gemakkelijker om text daartussen te typen.

Bericht valt trouwens te veranderen door gebruikmaking van de Edit functie rechts onder in je bericht. Kan je je text tóch nog ónder de foto's zetten als je wilt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehm, eigenlijk had ik helemaal niet bedacht om er een blog van te maken, voor mij, licht digibetisch, is dat toch wel weer een flinke stap .

 

Dank je voor de uitleg, de editfunctie had ik gevonden.

Zo heb ik dus de tekst gemaakt in de volgende reactie:

1 kijk op de foto wat er precies staat, schrijf dat op in de reactie, en bevestig.

2 kijk op de volgende foto, gebruik de edit functie en beschrijf.

3 Herhaal dit tot alles beschreven is.

 

Hey het werkt, kost wel wat tijd. Dat weer wel.

 

Peter.

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...