timvk2000 Posted August 7, 2015 Share Posted August 7, 2015 Beste allemaal.Ik ben aan het proberen om unieke/speciale planten en zaden te vinden. Wat zijn hier voorbeelden van en heeft er iemand iets van in de aanbieding voor mij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AshaiRey Posted August 7, 2015 Share Posted August 7, 2015 Je vraag is een beetje te generiek dus neem mijn antwoord niet kwalijk.- Haal een zak doppinda's en poot die.- Ga naar een Chinese en kijk wat die hebben liggen. Taro's (of soms Eddoe genaamd) geven mooi planten bijvoorbeeld Quote Groetjes,Bram Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deborah Posted August 7, 2015 Share Posted August 7, 2015 Ik zou geen doppinda's poten, die zijn nl. verhit.... (de pinda's uit vogelvoer kunnen wel). Wil je iets bijzonders? Palmkool, rode boerenkool, patisson (volgend jaar dan, daar ben je nu te laat voor), tomaten zijn er ook in bijzondere soorten, paarse spekbonen (Blauhilde), paarse of groene bloemkool, worteltjes rainbow mix, witte bosaardbeien, witte aalbessen, artisjokken, ronde courgettes, witte komkommers, popcornmais (voor popcorn uit eigen tuin), etc. Wat spreekt je aan? Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
timvk2000 Posted August 7, 2015 Author Share Posted August 7, 2015 Bedankt voor de tips.Dat klinkt erg interressantWaar kan ik daar zaadgoed of planten van krijgen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted August 7, 2015 Share Posted August 7, 2015 hier een hele lijst met webshops waar vast wel iets interessants tussen zit.webshops-binnen-buitenland-t300.html in de zakjes zitten meestal meer dan genoeg zaden. wat teveel is kan je weer gebruiken om te ruilen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balto Posted August 7, 2015 Share Posted August 7, 2015 Vreeken heft altijd wel leuke soortjes. Maar daar kan je beter online niet bestellen, tenzij je dat maanden van te voren alvast doet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deborah Posted August 7, 2015 Share Posted August 7, 2015 Ik heb voor een collega die met pensioen ging en moestuinliefhebber is, een pakket mogen samenstellen: het "we zullen je niet vergeten groentepakket". Deze bestelling had enige haast, maar dat was geen enkel probleem bij: http://www.tabernal-zaden.nl/ Het pakket bestond de volgende zaden:Bloemkool of Romanescoi Natalino WK Pastinaken Albion F1 Wortelen Purple Haze F1 Raapstelen Verbeterde of Namenia Koolrabi Ballot Savooiekool Bloemendaalse gele Bieten of Kroten Chioggia Boerenkool RODE Scarlet Komkommer White Wonder Radijs Bright Lights mix Snijbiet Bright LightsSpinazie z Plukspinazie of Nieuw Zeelandse Venkel Chiarino Witlof F1 Zoom Bonen Stamsla Purple TeepeeCourgette Patisson Mix Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts