ronald12354 Posted August 10, 2015 Share Posted August 10, 2015 hallo forum ledenik wil graag volgend jaar een aardbeien toren maken, ik heb nu aardbeien planten in bakken staan die genoeg uitlopers hebben kan ik die nu nog in potjes doen of is dit te laat ( zag op internet dat juni / juli de beste tijd is ).en hoe gaat de verzorging verder moeten deze in de winter naar binnen of kan ik ze buiten laten staan?groetjes ronald Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
powerlite Posted August 10, 2015 Share Posted August 10, 2015 neenee , gaat nog perfect nu.Zet potjes aarde ernaast en leg in elk potje zo eenuitloper. laat ze eerst wortelen en snij ze nadien van de moederplant.succes verzekerd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronald12354 Posted August 11, 2015 Author Share Posted August 11, 2015 goede morgen powerlitebedankt voor de reactie ga er vandaag gelijk mee beginnen, en laat ik deze stekjes in de winter buiten of moeten ze naar binnen?groetjes ronald Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tikketim Posted August 11, 2015 Share Posted August 11, 2015 Je kan de uitlopers nu al uitplanten. Midden augustus is eigenlijk perfect. Je mag ze buiten laten staan. Aardbeien hebben een koude periode nodig. Quote Hoe zie je het verschil tussen pastinaak en wortelpeterselie : https://tikketim.wordpress.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronald12354 Posted August 11, 2015 Author Share Posted August 11, 2015 tikketim ook bedankt voor de reactie, ga het dus proberen en hoop volgend jaar op veel aardbei plezier.groetjes ronald Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts