citroen Posted August 12, 2015 Share Posted August 12, 2015 Welke vraat zou dit kunnen zijn ?,ik denk Woelmuizen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted August 12, 2015 Share Posted August 12, 2015 Ik denk vogels. Gaaien of eksters. Hoewel - je ziet inderdaad tandafdrukjes... Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yosha Posted August 16, 2015 Share Posted August 16, 2015 Hm ik weet niet hoor, van knaagdiertjes zie je vaak schraapplekjes van de tanden. Omdat de tanden zo lang zijn kunnen ze niet een hapje nemen zonder die sporen achter te laten. Mijn tamme muizen (ok, dat zijn geen woelmuizen) zouden het hele boontje opeten trouwens, op jouw foto zijn duidelijk de zaden er uit gevist en was het dier niet zo happig op de buitenkant. Mij lijkt het dan eerder van een vogel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
citroen Posted August 16, 2015 Author Share Posted August 16, 2015 Ik denk niet dat een vogel tussen dat volledig toegegroeide bonenveld zou kunnen komen ,ook in de midden waren ze volledig weg gegeten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts