Missmass Posted August 12, 2015 Share Posted August 12, 2015 Hoi allemaal! Ik ben zo fanatiek aan het zaaien geweest met pompoensoorten, dat ik nu even kwijt ben welke soort onderstaande pmpoen is. Ik weet wel dat ik van mijn gezaaide butternuts niets terug heb gevonden, maar deze dus wel. Wie weet het? Het gaat om de wit-groen gestreepte variant, die dus naast de donkergroene muskaatpompoen ligt: Quote Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted August 13, 2015 Share Posted August 13, 2015 kan het een delicata zijn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Missmass Posted August 13, 2015 Author Share Posted August 13, 2015 Die had ik inderdaad ook al gevonden op Internet, hij lijkt een tikje op al is de vorm wel anders. Maar daar had ik helemaal geen zaden van Quote Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted August 13, 2015 Share Posted August 13, 2015 tsja, ik heb wel eens een groene savooiekool geteeld met zaad uit eeen zakje spruit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 13, 2015 Share Posted August 13, 2015 En bij mijn rode basilicum zaaisels zit ook altijd wel een groen plantje. Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aluapje Posted August 14, 2015 Share Posted August 14, 2015 En ik had Petuniazaad gekocht en toen ze begonnen te bloeien bleek het Bacopa te zijn Quote Ik kweek regenwormen in mijn compostbak Link to comment Share on other sites More sharing options...
buitenvogel Posted August 14, 2015 Share Posted August 14, 2015 ik denk dat het een spagettiepompoen is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts