Missmass Geplaatst: 12 augustus 2015 Share Geplaatst: 12 augustus 2015 Hoi allemaal! Ik ben zo fanatiek aan het zaaien geweest met pompoensoorten, dat ik nu even kwijt ben welke soort onderstaande pmpoen is. Ik weet wel dat ik van mijn gezaaide butternuts niets terug heb gevonden, maar deze dus wel. Wie weet het? Het gaat om de wit-groen gestreepte variant, die dus naast de donkergroene muskaatpompoen ligt: Quote Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 13 augustus 2015 Share Geplaatst: 13 augustus 2015 kan het een delicata zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Missmass Geplaatst: 13 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst: 13 augustus 2015 Die had ik inderdaad ook al gevonden op Internet, hij lijkt een tikje op al is de vorm wel anders. Maar daar had ik helemaal geen zaden van Quote Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 13 augustus 2015 Share Geplaatst: 13 augustus 2015 tsja, ik heb wel eens een groene savooiekool geteeld met zaad uit eeen zakje spruit Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 13 augustus 2015 Share Geplaatst: 13 augustus 2015 En bij mijn rode basilicum zaaisels zit ook altijd wel een groen plantje. Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aluapje Geplaatst: 14 augustus 2015 Share Geplaatst: 14 augustus 2015 En ik had Petuniazaad gekocht en toen ze begonnen te bloeien bleek het Bacopa te zijn Quote Ik kweek regenwormen in mijn compostbak Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
buitenvogel Geplaatst: 14 augustus 2015 Share Geplaatst: 14 augustus 2015 ik denk dat het een spagettiepompoen is Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.