Pattyrecept Posted August 13, 2015 Share Posted August 13, 2015 Klop, klop!!Ik ben Patty, woon in Flevoland en heb voor de eerste x een moestuin. Mijn tuintje is 2,7 are. De tuin heb ik overgenomen met een bestaand aardbeienbed. Die heeft mij dit jaar verrast met 74 kilo aardbeien. Vrienden gingen mij bijkans mijden omdat ik altijd kilo's aardbeien meenam. :lol:Verder is het maar proberen. Ik heb het gevoel dat ik in het diepe ben gesprongen. Maaaaaar het wordt steeds duidelijker. Ik ben benieuwd wat ik hier allemaal op kan steken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petersmit Posted August 13, 2015 Share Posted August 13, 2015 Welkom Patty! Hier zit je goed voor al je vragen! Nu alvast een goed plan maken voor het komende jaar Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted August 14, 2015 Share Posted August 14, 2015 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CindyB Posted August 14, 2015 Share Posted August 14, 2015 Hallo en welkom!Ik heb ook een moestuin in Flevoland, maar dan onder glas. Quote Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaaizee Posted August 14, 2015 Share Posted August 14, 2015 leuk om te lezen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted August 16, 2015 Share Posted August 16, 2015 Welkom en we zijn gek op foto's. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 17, 2015 Share Posted August 17, 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna3 Posted August 17, 2015 Share Posted August 17, 2015 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moestuinlid Posted August 17, 2015 Share Posted August 17, 2015 Hey leuk. Hier net zo'n beginner uit Flevoland! (Zeewolde) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts