Tanja65 Geplaatst: 18 augustus 2015 Share Geplaatst: 18 augustus 2015 Kom je terug van vakantie, zie je dit in je moestuin. Slik. Wie o wie weet wat er in hemelsnaam met mijn bonen is gebeurd? Ze hingen niet op de grond o.i.d.En kan ik de struiken gewoon rooien en de grond hergebruiken, of moet ik eerst een of ander iets bestrijden? Ps excuus voor de foto's op z'n kant en omdersteboven, ik krijg ze niet goed. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente * Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 18 augustus 2015 Share Geplaatst: 18 augustus 2015 zijn ze misschien verdroogd en daarna gaan rotten?ikzelf zou een ander plekje zoeken voor iets boonachtigs, andere planten kunnen gewoon daar Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 18 augustus 2015 Share Geplaatst: 18 augustus 2015 Zijn/waren dit geen peulen/erwten oid, in plaats van bonen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tanja65 Geplaatst: 19 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst: 19 augustus 2015 Dit waren supersnaps, peulen en slabonen in diverse vakken, ze hebben het allemaal. Ik wist niet dat bonen konden gaan rotten als ze eerst uitdrogen. Gezien het weer is dat misschien het meest waarschijnlijk wat er is gebeurd. Ik was bang als ze een ziekte hebben dat die misschien in de bodem is gaan zitten. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente * Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.