henkg Posted August 21, 2015 Share Posted August 21, 2015 Twee planten. Mooi groot. Groene vruchten. Heeft ook een nadeel: tussen alle bladeren zoek ik me rot naar oogstbare vruchten. Onlangs vond ik weer twee stuks van elk anderhalve kilo.Volgend jaar neem ik een soort met gele vruchten ... Quote 2023_teeltlijst (.xlsx) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kevin Posted August 21, 2015 Share Posted August 21, 2015 Die met gele vruchten worden ook zo groot hoor, maar de vruchten zijn inderdaad gemakkelijker te vinden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted August 21, 2015 Share Posted August 21, 2015 ... en lekkerder (vind ik). Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spike Posted August 21, 2015 Share Posted August 21, 2015 je zou bladeren weg kunnen nemen zodat je meer zicht hebt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenneke Posted August 21, 2015 Share Posted August 21, 2015 De witte zijn ook lekker bijv. Bianca de Triëste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prettig gestoord Posted August 22, 2015 Share Posted August 22, 2015 Ik heb een table queen acorn staan die ondertussen een perk van 4.5m x1.5m volledig heeft overgenomen. Heb deze voor het laatst 20jr geleden gegeten en vond hem toen erg lekker..dus het moet wel zo enorm goed smaken om volgend jaar terug te mogen komen...... Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts