henkg Geplaatst: 21 augustus 2015 Geplaatst: 21 augustus 2015 Twee planten. Mooi groot. Groene vruchten. Heeft ook een nadeel: tussen alle bladeren zoek ik me rot naar oogstbare vruchten. Onlangs vond ik weer twee stuks van elk anderhalve kilo.Volgend jaar neem ik een soort met gele vruchten ... Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Kevin Geplaatst: 21 augustus 2015 Geplaatst: 21 augustus 2015 Die met gele vruchten worden ook zo groot hoor, maar de vruchten zijn inderdaad gemakkelijker te vinden Quote
speets Geplaatst: 21 augustus 2015 Geplaatst: 21 augustus 2015 ... en lekkerder (vind ik). Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
spike Geplaatst: 21 augustus 2015 Geplaatst: 21 augustus 2015 je zou bladeren weg kunnen nemen zodat je meer zicht hebt. Quote
Jenneke Geplaatst: 21 augustus 2015 Geplaatst: 21 augustus 2015 De witte zijn ook lekker bijv. Bianca de Triëste. Quote
prettig gestoord Geplaatst: 22 augustus 2015 Geplaatst: 22 augustus 2015 Ik heb een table queen acorn staan die ondertussen een perk van 4.5m x1.5m volledig heeft overgenomen. Heb deze voor het laatst 20jr geleden gegeten en vond hem toen erg lekker..dus het moet wel zo enorm goed smaken om volgend jaar terug te mogen komen...... Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.