janseni Posted August 24, 2015 Posted August 24, 2015 ]Ik heb appels in de tuin .Maar wat voor appels zij dit>? Quote
appelvrouw Posted September 17, 2015 Posted September 17, 2015 Bij de onderste foto denk ik wel aan een golden delicious. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
manowar Posted September 17, 2015 Posted September 17, 2015 Mijn golden delicious zijn meer geel van kleur en hebben totaal geen roze schijn onder aan de appel ,tis moelijk te vergelijken op foto. Dus ik twijfel dat het een golden delicious is. Quote
Persica († december 2016) Posted September 17, 2015 Posted September 17, 2015 Doet me denken aan Golden delicious welke te koop is bij Intratuin zien er precies zo uit, ik heb zo mijn twijfels aan de soort echtheid. Quote
manowar Posted September 17, 2015 Posted September 17, 2015 heb net een foto van een golden delicious en van een jonagold genomen,Een golden heeft van die typische bruine puntjes op de schil , de jonagold heeft wat meer kleur. Quote
Recommended Posts