Geplaatst: 31 augustus 201510 j Hoi allemaal! Ben momenteel bezig met een 'gazonwijzer' voor m'n werk. Die flyer zullen we meegeven aan alle klanten die graszoden bestellen, zodat ze geen beginnersfoutjes hoeven te maken. Ondertussen is de flyer goedgekeurd, maar toch laat ik hem hier ook nog even graag keuren Missen jullie iets? Zouden jullie iets anders neerzetten? Ben heel benieuwd naar jullie mening! De eerste keer dat ik een gevouwen flyer laat drukken, dus die moet natuurlijk wel perfect zijn Flyer met 6 pagina's van 14,8 x 14,8cm (wikkelvouw) > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 31 augustus 201510 j taalfoutje in punt nr. 5 gaat ....... ingaan = dubbel gebruik van het werkwoord gaan , ingaan moet zijn : in
Geplaatst: 1 september 201510 j Na ja. Snap ik best dat je het voor een gemiddelde klant niet al te ingewikkeld kunt maken hoor en al helemaal niet op zo'n flyer. Maar een veelgemaakte fout is ( ook onder zgn professionals) dat bekalken van het gazon mos tegen gaat. Dat kán ja. Maar niet noodzakelijk. Helemaal afhankelijk van welke mossoort. Er zijn mossen die gedijen extra bij bekalken en dan heeft een dergelijke benadering dus totaal geen nut. Daarnaast zou ik zelf nooit het advies geven om in de vroege lente ( bij start groei gazon ) te bekalken. Sowieso elk jaar 2x bekalken lijkt mij vrij nutteloos op een gewone gemiddelde grond. Ik snap best dat de producten verkocht moeten worden hoor, niks mis mee hoor. Maar 3x per jaar bemesten ? Ja. Bij een supergazon wel ja ( golfterreinen incluis ) Maar normaal ?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.