jootje Posted September 22, 2015 Share Posted September 22, 2015 Ik heb geen appels, dus ook niks aan die kast, maar als je wel appels hebt die je wilt bewaren, lijkt me dit nou een handig ding! Staat in de Landleven! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prettig gestoord Posted September 22, 2015 Share Posted September 22, 2015 Ja leuk is die hè!Het komt van de site van ana white, http://ana-white.com waar echt vanalles en nog wat aan DIY projecten met de gratis uitwerkingenop staan! Erg inspirerend en verslavend Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 22, 2015 Share Posted September 22, 2015 Supermooi. Maar voor mijn appelvoorraad een beetje klein. Wij stoppen ze gewoon in een oude vriezer die buiten staat, in kisten... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts