henkg Geplaatst: 2 oktober 2015 Geplaatst: 2 oktober 2015 Hieronder zie je een paar foto's van de MTFD op 26 september 2015. Alleen "onmenselijke" foto's. De complete selectie is uitsluitend toegankelijk voor de deelnemers. Zij hebben inmiddels een PB met inloggegevens ontvangen. Om vragen vóór te zijn: Nee, uit privacy overwegingen mag je deze foto's niet zien als je er niet bij geweest bent ("echt niet?" -> nee, echt niet). De foto's worden dus niet op het forum geplaatst. Jij zou ook niet willen dat je kop wereldwijd zichtbaar is. ^ Oogst/zadentafel (1) ^Oogst/zadentafel (2) ^ Perziken Aalterse-Willy ^ Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
prettig gestoord Geplaatst: 2 oktober 2015 Geplaatst: 2 oktober 2015 Henk, bedankt voor de foto's en de moeite die je er wederom in hebt gestoken! Super gedaan! Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
koolrabi Geplaatst: 2 oktober 2015 Geplaatst: 2 oktober 2015 Henk wat weer een leuke serie. Fijn dat er iemand is die fotografeert. Vaak ben ik dat bij dit soort gelegenheden. Maar deze keer ben ik het gewoon vergeten. En ik geniet ook erg van de foto's van een ander. Ik wist niet dat er zo weinig gefotografeerd is door andere deelnemers. Volgende keer hoop ik er aan te denken. Heel hartelijk dank voor de mooie fotoshow en de mogelijkheid ze te downloaden. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
angela († maart 2025) Geplaatst: 2 oktober 2015 Geplaatst: 2 oktober 2015 Het zijn weer leuke foto's!Al moeten we volgende keer wel even een foto maken van Henk Quote
MaupyOnRide Geplaatst: 4 oktober 2015 Geplaatst: 4 oktober 2015 Er zijn vast wel meer "onmenselijke" foto's? Ziet er leuk uit! Quote
koolrabi Geplaatst: 4 oktober 2015 Geplaatst: 4 oktober 2015 Het zijn weer leuke foto's!Al moeten we volgende keer wel even een foto maken van Henk Ik heb Henk gevraagd, maar hij zei dat hij al op de foto stond. Waar is die foto nu? Prullenmand? Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
Erny Geplaatst: 4 oktober 2015 Geplaatst: 4 oktober 2015 Anders zit er bij de foto's van vorig jaar nog wel 1 van Henk (door mij geschoten)... Denk dat hij in 1 jaar vast niet zoveel veranderd is en eventueel een blauw/wit geblokt overhemd aan had? Stop je die foto er gewoon bij. Quote
henkg Geplaatst: 4 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2015 Dat dacht ik dus echt, dat ik op een foto stond. Ik zag iemand knippen.Vooruit dan maar: Even gezocht in mijn archief. Staat nu achteraan in de huidige serie (i.h.k.v. privacy: de andere twee personen waren ook dit keer aanwezig). Voor volgende keer(en): ik wil het stokje overdragen aan iemand anders. Het is na 6x (!) een beetje routine geworden, met als gevolg minder creatieve foto’s. Een maandje vóór de volgende MTFD zet ik de vraag voor een nieuwe fotograaf / verzamelaar / communicator uit. Publiceren op mijn webserver wil ik eventueeel wel blijven doen. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.