Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja daaar zit zeker wel verschil in, kas of in huis. Ik heb met mijn stomme kop potten gekocht in een tuincentrum, ik vond de goedkoopste zelfs nog aan de prijs, 4 euro ofzo. Heb daarom niet al te grote potten gekocht....maar zo zie je maar, goedkoop is.......ze zijn denk ik 19cm doorsnee.

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Kijk, er is licht aan het eind van de tunnel!

Maar zonder gein... dat staat er weer netjes bij!

Good things come in small packages

• 3 years later...
Geplaatst:

Kun je doen, vooral als de grond drassig is. Een tegel oid werkt ook. Vorig jaar ook met een stapeltje takken gedaan en dat ging ook goed.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

De pompoenen zijn tot nu toe nooit problematisch geweest. ik denk dat ik die turkse oranje heb. Staan wel in volle grond en telkens vooraf bemest (compost, vee-mestkorrels, verlucht met turfgrond). Begin mei zaai ik in de potjes en na 2 weken buiten en woekeren dan als onkruid. Erg productieve soort met zeker 6-tal pompoenen per plant eind september of oktober. Ik weet dat je normaal kan snoeien om de vruchtvorming te verbeteren maar doe ik niet en eveneneens leg ik niets onder de pompoenen, het lukt vanzelf alvast voor deze. Staan wel steeds in volle zon en de natte en kille regenperiodes blijken ze toch goed te weerstaan. De natuurlijke grondsoort is voornamelijk leem.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...