Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Reinigen serre binnenkant


tomvm

Aanbevolen berichten

hallo,

 

ik heb vorige week mijn serre aan de buitenkant volledig gewassen. gewoon met een normaal kuisproduct

 

nu wil ik de binnenkant kuisen en ik heb op youtube iemand eens het product Bactocide van Edialux zien gebruiken.

 

Nu is mijn vraag: waar kan ik dit kopen? ik vind dit niet in de dier- en tuinwinkel bij ons (Aveve), ook niet in de doe-het-zelf.

 

Op internet kan ik dit wel kopen, maar dan betaal ik bijna evenveel verzendingskosten dan dat het product zelf kost.

 

Iemand een idee waar ik dit kan vinden nog of iemand eventueel een ander product dat je gebruikt?

 

alvast bedankt

tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee waar je dit product kan kopen.

 

Als het je bedoeling is om de serre te ontsmetten en zo bacteriën en schimmels te doden dan hoef je daar niet echt dure producten voor te kopen.

 

1 glas javel (bleekwater) op een emmer warm water (10 L) en een beetje afwasproduct.

Schimmels en bacteriën overleven dit niet en het ontvet nog goed ook én het kost geen drol

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...
  • 1 maand later ...

hallo,

 

ik wil nu in de loop van de komende weken mijn serre kuisen van binnen met een algenverwijderaar.

 

maar ik heb gelezen dat wit natuurazijn ook zou helpen.

 

weten jullie hier toevallig iets meer over?

 

dit omdat ik azijn wel heb staan, maar algenverwijderaar moet ik weer ergens gaan kopen en zal ook een duurder prijskaartje hebben vermoedelijk

 

indien toch beter een algenverwijderaar, heb je eventueel een voorstel van merk? of kan dit dezelfde zijn waar je de opritten enz mee reinigt?

 

mvg,

tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 years later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...