Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Cherry tomaat: aantal bladeren in top?


Nieuw

Aanbevolen berichten

Gezien je vorige berichten (appelbomen/onderstammen/kruisen) denk ik dat je net enthousiast begint met het kweken van groente en fruit?

 

Dan is het misschien slim om je een beetje in te lezen over het "hoe en wat en waar en wanneer".

Wat basiskennis opdoen voordat je verder gaat.

Bijvoorbeeld op deze site waar heel veel goede informatie te vinden is:

http://www.mooiemoestuin.nl/

 

Verder kan je de zoekfunctie rechtsboven ook gebruiken om antwoorden op je vragen te krijgen.

 

En het helpt ook vaak als je een foto bijvoegt om je vraag te illustreren. Dat zou bij je vraag van nu ook wel handig zijn.

 

Voor tomaten is het niet echt meer het seizoen. Zou gewoon in maart/april overnieuw beginnen met zaaien.

Maar voor het nu kweken zou je in dit topic kunnen kijken:

search/gsearch_body.html?q=tomaten%20met%20kerst

Of gewoon de talloze topics over het kweken van tomaten doorlezen. Daar leer je veel van.

 

En volgens mij heb je je nog niet voorgesteld in het daarvoor bestemde topic: Voordeur.

Dat vinden we wel leuk als je dat doet, kan je vertellen wie je bent (eventueel je leeftijd), wat je achtergrond is en wat je plannen zijn en het liefst ook een foto van je tuin natuurlijk.

 

Het zijn trouwens Cherry tomaten ipv Cerry...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat heb je goed opgelet! Het is leuk om te zien dat je zelf gekweekte pitten groot worden.

 

Dank je wel, ik zal er nasr kijken.

 

Rechtsboven is de in balk staat google, ik heb liever dat wij zoekfunctie van moestuinforum zelf heeft.

 

Heeft moestuinforum eigen app waar ik foto's bij kan plaatsen?

 

Om eerlijk te zijn kon ik niet wachten dus dacht ik laat ik alvast mee beginnen om te kijken tot hoe ver ik kan komen en desnoods begin ik weer opnieuw maar je gaf al een periode aan, dank je wel.

 

Dat klopt ik heb mij nog niet voorgesteld, helaas heb ik geen tuin maakt dat wel uit?

 

Haha dat moet ik vlug verbeteren, ik weet niet of zo iets mogelijk is? Weer bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zoekfunctie rechtsboven, het witte vak, zoekt alleen het forum door. Maar je kan ook via andere zoekmachines zoeken. Daar kan je zelf voor kiezen.

 

Ander recent tomaten topic:

eenmaal-doordragende-tomaten-t19163.html#p296489

 

Foto plaatsen:

hoe-foto-s-op-het-forum-plaatsen-t324.html

 

Dat je geen tuin hebt maakt niet uit, daar ben je niet de enige in.

 

En voor het nu kweken van dingen zou je je met het kweken van kiemgroente kunnen bezig houden.

Gaat erg snel, erg lekker en ook leerzaam.

kiemgroenten-t1912.html

 

Over een paar maanden kan je dan ook al met het voorkweken van bijvoorbeeld pepers en paprika beginnen (jan/feb).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...