Geplaatst: 16 november 201510 j Beste tuinders. Ik ben erg laat maar kan ik nu nog groenbemester. Nadat ik het heb gespit en klein beetje klein heb gemaakt. Vg aseel
Geplaatst: 16 november 201510 j Luzerne zou nu nog wel kiemen denk ik. Hebt ge gelijk ook goed voeder voor de dieren. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 16 november 201510 j Auteur Van de luzerne wortels kom je toch niet makkelijke af toch.maar is volgens mijn goed mulch materiaal.
Geplaatst: 19 november 201510 j Auteur Is luzerne een vaste plant.. zodat ik elke jaar al much kan gebruiken.
Geplaatst: 19 november 201510 j Luzerne is inderdaad een vaste plant, vijf tot twaalf jaar.De spruitgroente is alfalfa. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 19 november 201510 j Heb er nog niet mee gemulcht, wel onder gespit, een enkele keer.Dus niet veel ervaring daarmee. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.